Annons

tisdag, december 16, 2008

Segpropp

Usch vad jag är seg idag! Hoppas man inte håller på att bli sjuk nu... Både jag och Calle känner oss lite hängiga :o( Trött, huvudvärk och nåt som spökar i halsen. Skulle så gärna åka hem och bara ha det mysigt nu! Byta om till mjukisarna och slå sig till ro i soffan med tända ljus och en bra film ;o)

Känner mig väldigt tveksam till om det blir någon träning ikväll, i så fall axlar och bröst. Vill få bättre axlar! Riktigt stora och bulliga :o) Ryggen ligger också som prio, men jag dras fortfarande med problem kring höger axel/lats som bromsar mig. Skulle minst sagt behöva en rejäl omgång massage nu! Sååå spänd och öm! Att sitta framför datorn mest hela dagarna gör knappast saken bättre heller...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snygga skor! Får jag fråga vart du har fått tag i dem?

Anna

Christian S. sa...

Bilderna talar för sig själva...helt underbar kropp!!

Evalinda sa...

Du är så snygg tjejen! Kram

Jossan sa...

Du är sååå fin=)

Kramar från mig

Anonym sa...

Riktigt fina bilder! /Lübeck

Lina Johansson sa...

Anna: Tack, I like ;o)
Jag beställde från skobutiken.se men jag rekommenderar dig inte att beställa därifrån, de är rätt oseriösa... Googla "glitzee silver woven glitter"!

Christian S: Tack!!!

Evalinda: Tack detsamma stjärnan!

Jossan: Tack sötaste!

Lübeck: Tack Anna!!


Kramar Lina