Annons

fredag, december 19, 2008

Påfyllning


Fick ett nytt paket från Styrkadirekt i veckan :oD
Hy-Pro (kasein, ett tjockt långsamt mjölkprotein) verkar gå åt som smör i solsken nu! Inte direkt förvånande :oP Passa på att fynda bland WNTs småburkar, det är 3 för 2 nu! Finns en massa bra grejer att välja bland! Några av mina favoriter är ripped caps (uppiggande och fettförbrännande), daily caps (vitamin/mineral), anabolic caps (BCAA aminosyror), atletix (ökad blodcirkulation, pump och återhämtning).

8 kommentarer:

Jen sa...

vilken smak tog du på Hypro?

du jag tänkte fråga, jag läste dina receptinlägg och hittade ett på pannkakor gjorda på sojaprotein, men jag hittar inte den på styrkadirekt, vet du om de har slutat sälja den?

kram

Daniel Lindqvist sa...

Jag avundas dig och ditt sponsrande =)

Hur fick du Styrka Direkt som sponsor?

MVH Daniel

Anli sa...

Jobbar med wnt.s produkter i lifebutiken, dom e grymt bra, men har inte provar atletix, måste göra de :)

Ha en skön lördag, själv e jag på väg till gymmet :) Så man själv kan bli sponsrad en dag :P

Kram!

Sonja sa...

Hej Lina, wnt-produkter är bra, gillar att de har inga konstiga tillsatser. och hypro har blivit min favvo-protte,mums, mums!
har en fin helg!
kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Jen: De vi beställde var slut så vi fick körsbär, har inte smakat den än.
Jag vet faktiskt inte det kanske bara var på prov. Kolla med dom om dom har något! Annars finns det naturellt vassle från self eller äggprotein från optimum som också skulle funka bra att baka med. Vanligt vanilj-vassle funkar också i de flesta fall, men kanske inte så gott i matbröd.

Daniel: ;o) Jag frågade om de ville ha ett samarbete.

Anli: Jag gillar också WNT! Testa atletix, jag tyckte jag märkte en skillnad när jag började med den under dieten.
Kör hårt!

Sonja: Precis, det känns himla bra! Inte minst när man dietar och vill undvika en massa konstigheter. Visst är hy-pro gott!!!
Tack detsamma Sonja!


Kramar
Lina

marie sa...

du har fått en award

Ulrika sa...

God Jul och Gott Nytt År!

Hoppas ni får det riktigt mysigt!


Kram!

Lina Johansson sa...

Marie: Tack tjejen!

Ulrika: Tack detsamma! Hoppas du får det riktigt härligt! Kram!