Annons

fredag, december 05, 2008

På plats!

Hej vänner! Tack för alla era lyckönskningar!
Nu ligger jag på soffan hemma hos Tobbe och Lisa och vilar mig lite. Allt har gått bra men det är mycket att fixa med hela tiden så jag har lite svårt att hinna uppdatera bloggen. Jag mår bra, känner mig pigg och glad, och nojjigheten har lagt sig en del. Nu tänker jag bara ha kul!

Jag ser redan ut som en pepparkaka och det första målet med kolhydrater intog jag för ett par timmar sedan. Inte alls dumt ;o) Jag har släppt hela 2 kg vätska sen igår genom att sluta med saltet och dricka massor med vatten. Var nere på 49 kg i morse och formen är ungefär som vid senaste tävlingen. Tycker dock att mina axlar har blivit något bättre och enligt Calle även ryggen, och det är ju skitkul! Precis de grupperna jag prioriterat!

Jag testade mina dräkter i morse och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dem! De blev till och med bättre än jag väntat mig så jag är sååå glad! Som jag kämpat med dem! Nu gäller det bara att göra riktigt bra ifrån sig så att jag får visa upp alla tre också :o)

Bjuder på ett par bilder från tidigare idag ;o)

16 kommentarer:

Daniel Lindqvist sa...

Det ser kanon ut Lina! =) Lycka till nu!
Scenen är din!

Sara sa...

Ville bara säga lycka till. Har följt dig de senatsemånaderna och du har verkligen varit en inspiration. Du ser jättefin ut!

Fia sa...

Jag tycker axlarna ser betydligt bättre ut än bilden från ifjol :) men det är ju svårt att se via bild! Sidoposen är riktigt finfin! Lycka till nu på söndag - jag följer med via nätet... *KRAM*

Ambivalens sa...

Ser ju faktisst odopat ut. lycka ti

Frida sa...

Lycka till nu Lina! :)

Lina Johansson sa...

Tusen tack allesammans!!! Ni är så goa!

Kramar Lina

Madde J sa...

Jag håller med dig, axlarna ser fina ut! Ska bli kul att se hur det blir på scenen imorgon!!
Kramar
Madde

Evan sa...

Ville oxå flika in med ett litet.. Lycka till Lina!

Elsa, ett fan sa...

Vad fin du är :) Lycka till!

Johanna sa...

Lycka till!

Johanna Trulsson sa...

Lycka till Lina! Visa dom nu :)

Susann sa...

Lycka till :-)

Jeanette - FitnessMama sa...

Lycka till LIna! Du ser bra ut! :0) Ska bli kul att se er alla på scenen imrgon. Kram

Hanna Reinebrant sa...

Lycka till Lina! Jag tycker du ser väldigt fit ut men jag är nog inte rätt person att avgöra....Ha superroligt hoppas du är glad o nöjd efter tävlingen oxå!
Kram Hanna

Sofie sa...

Vill oxå ge dig ett LYCKA TILL! läser din blogg dagligen och har läst hur mkt du slitit för detta! Hoppas verkligen du får njuta imorgon.Många lyckönskningar Sofie från Lund

Lina Johansson sa...

TACK SÅ HEMSKT MYCKET RARINGAR!!!

Stora kramar
Lina