Annons

lördag, december 06, 2008

Laddar upp för dagen D...

Nu är vi hemma igen efter några timmars minglande på fitness-expot. Man kan ju bara inte hålla sig därifrån ;o) Jag älskar verkligen Fitnessfestivalen! Årets höjdpunkt utan tvekan! Träffat en massa underbara människor! Många vänner som man oftast bara ser på tävlingar och en hel del nya ansikten. Jag blir jätteglad när ni kommer fram och hälsar!

Nytt gruppträningskoncept som verkar häftigt!
Indoor walking, liknar en kombo av spinning och crosstraining.

Hehe ;o) Jag och Branch Warren

Klyftpotatis med mosad banan :oP

Jag ser verkligen fram emot tävlingen nu! Mår kanonbra bortsett från mina spända och trötta benmuskler, så nu blir det till att ta det lugnt resten av dagen, kavla, och vila med dom i högläge. Fortsätta fylla upp glykogenet utan att dricka något. Låta Calle spraya på ännu mer pro-tan. Och fixa i ordning allt för morgondagen såklart! Min syster och hennes pojkvän som bor i Göteborg nu ska komma och kolla, och pappa kanske åker upp från Höganäs också :o)
Iiiihhh vad roligt det ska bli!!!

11 kommentarer:

Jossan sa...

LYCKA TILL TJEJEN!!!

BAMSE KRAM från en som rest ut på landet.

Anonym sa...

Du är ju superfin - wow, vilken balancerad fysik! En kombo av järnvilja och toppengener. Hejar på dig!
Måste vara skönt att tömningen är över? Fascinerande hur kroppen fungerar, släppa 2kg väska på en dag låter helt extremt.
//Anna

Daniel Lindqvist sa...

Coolt =) Du å Branch. Ska också försöka få en liten fan-bild imorgon :p

Anonym sa...

Skickar ett stort lycka till, håller tummar och tår;)Det kommer gå superbra..du ser kanon fin ut i fysiken!!!Som du har kämpat tjejen;) Bamsekram Tess ö.

Anonym sa...

Hej Lina.
Brukar vara inne och tjuvkika då och då!
Ville bara önska dig ett stort: Lycka till!
Kommer vara på plats och kika!
Johanna Berggren.

Anonym sa...

Nu kommer vi upp och hejar! Första gången jag är på Fitnessfestival - kul och spännande! Vi ses!

Johanna Trulsson sa...

Än en gång; Lycka till!!

Anonym sa...

här är en länk till ganska måna bilder från Bf-tävligen korta klassen.

http://johanwolff.se/bilder/FF08/Body%20Fitness%20rond%201/index.html

Jörgen sa...

Grattis till sjätteplatsen =).

Annika sa...

Grattis Lina till en jättefin prestation! Tycker du såg jättebra ut, fantastisk utstrålning!

Linda Bergman sa...

Hej tjejen! Du har sån utstrålning så att man dör... Otroligt vacker! Bra jobbat tjejen.
Tyvärr va jag inte på plats men har såklart kikat på en massa bilder!
Du har verkligen lagt på dig mer massa på axlar och rygg, ge mig ditt knep =D

Kram
Linda