Annons

måndag, december 01, 2008

Jultokig ;o)

Det räckte inte med att gå på stan i typ 3 timmar igår, jag fick ett ryck och gjorde en ultrashopping idag på lunchen också. Ni skulle sett vilket tempo jag höll när jag kryssade mellan butikerna! Var ju bara tvungen att fixa lite mer julpynt och göra det mysigt där hemma, hihi. Julen gör mig så glad! Och så fick jag mig en timmes promenerande på köpet :o)

Igår kväll blev det axlar, bröst och mage. Ett ganska långt pass där axlarna fick sig en ordentligt genomgång. Morgonens pass blev 90 min spinning. Nu är det rätt segt kan jag säga, men det går om man bara ger sig fan på det. Tempot är ju inte mycket att skryta med, men jag gör så gott jag kan. Ikväll blir det en promenad eller ännu mer spinning innan jag sätter mig i soffan, dekorerar bikinin och kollar på julkonserten på tv4 ;o) Myyys!


Tusen tack för alla era gulliga och peppande kommentarer! Jag blir så otroligt glad! Ni är ett fantastiskt stöd ska ni veta! En massa kramar till er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

froarcHa - roligt att läsa dina julrelaterade funderingar! Med tanke på hur du pysslar med dina tävlingsdräkter förstår man att du vurmar även för julpynt.
Själv är jag överlycklig efter att ha återfunnit mina 10 år gamla dragremmar - slitna efter mina handleder - i gymmets utlåningslåda idag.
Ha en bra kväll och fortsätt köra hårt!
//Anna

Anonym sa...

Hejj! Vore så glad om du ville kontakta mej då intresset för fitness är väldigt stort.. =) lenakanderson@hotmail.com mvh Lena

Sonja sa...

haha, Lina, tack själv! du är ju så inspirerande, ett riktigt kämpe. ska peppa dig in i det sista. tyvärr är jag hela helgen på kurs i sthlm, annars hade jag gärna se dig och dina medtävlingar live....nästa gång. har en super tisdag med massor energi!!!
kram, Sonja

Ulrika sa...

Jag är mest fascinerad av att du kan gå på stan 3 timmar med det enorma vätskeintaget du har nu. :D

Kram och lycka till!

Malin sa...

Nu börjar det närma sig minsann. Vill önska dig ett stort lycka till. Tyvärr är jag bara på mässan på lördagen, så jag missar det roligaste! :(
Men som sagt, ett stort lycka till!

Lina Johansson sa...

Anna: Ja, det är ju så mysigt att pyssla ;o)
Härligt att du hittade dina dragremmar! Alltid tråkigt att tappa bort sånna saker. Tack detsamma!

Lena: Jag har tyvärr inte tid att hjälpa till med personliga rådgivningar. Du får läsa dig runt på bloggen och bland mina länkar.

Sonja: Hihi ;o) Tack snälla du! Synd att du missar tävlingen, fitnessfestivalen är sååå underbar!

Ulrika: Jadu, det blev ett par rundor inom toaletten ;o) hihi
Tack ska du ha!

Malin: Ja nu är det sååå nära! Synd att du missar söndagen, men tack ska du ha!

Kramar Lina