Annons

onsdag, december 24, 2008

Julaftonscardio

Jag började min julafton med 60 min morgoncardio varav 45 min löpning. Magen full av mat, godis och kakor sen gårdagen och benen tunga och ömma av grym träningsvärk efter benpasset häromdagen, men det gick bra ändå! Skam den som ger sig ;o) Svettigt värre var det, men det gick ändå bättre än väntat med tanke på hur längesen det var jag sprang. Bara att köra på nu! Mot Göteborgsvarvet, och en bättre tävlingsform till påsk dessutom :o) Men däremellan blir det en vecka på Cypern med hela familjen och våra pojkvänner för att fira mammas 50 års dag :o) Vi visste att det skulle bli någon resa, men inte vart, så igår fick vi vars ett kuvert med bilder från hotellet och bokningsinformationen. Gud va härligt det ska bli!!!

Sunes jul DVDn är på där nere nu och man hör Calles skratt hela tiden ;o) Dags att hoppa in i duschen så man är fräsch när folket börjar droppa in här. Sen blir det till att fixa mina kålsallader och hjälpa mamma med resten av maten. Och titta på Kalle Anka såklart!

Bilder från pappas födelsedag igår

Syskonkärlek! Frida och Jesper

Samuel och Frida

Pappa och mamma

Mamma och Calle

Bezzerwizzer (jag och Calle var sämst varje runda...)

4 kommentarer:

Frida sa...

God jul Lina. Hoppas du också hinner kolla lite på sunes jul eftersom den kalendern äger! Pesonligen gillar jag den bättre än Kalle ankas jul! :)

Erika sa...

God Jul till dig och calle! Skickar en stoooor julkram från spanien!

Sonja sa...

Hej Lina!

Jag önskar dig (om än sent) en riktig god jul med hela familjen, Calle och vänner.
har ni det riktigt gott!!
kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Frida, Erica, Sonja: Tack ska ni ha tjejer!
KRAM!