Annons

onsdag, december 17, 2008

Jämförelse



Poseringen gör skillnad! (FF08-FF07)
Att försöka hålla in eller spänna magen ger ingen snygg hållning. Bättre att sträcka på sig ordentligt!

Förutom en snabb morgonpromenad på 37 min i morse så är det vila från träningen idag också. Jag känner mig inte helt hundra, kroppen är riktigt trött och jag känner mig lite hängig. Behöver återhämta mig mer, och lägga mig i tid om kvällarna. Men morgonpromenaderna vill jag fortsätta med då och då i alla fall, det ger en sån härlig start på dagen!

Snart Leilas jul och mys i soffan ;o)

18 kommentarer:

Emelie sa...

Riktigt duktig på att posera :)

Christian S. sa...

Den senaste poseringen är överlägsen...har man även sett den i verkligheten så finns inga andra ord att ge än Perfekt-Sexig-Ultimat!!

Evalinda sa...

I agree... Sen att du förbättrat fysiken dessutom. Mitt betyg: Kanon. Kram Evalinda

Sonja sa...

Hej Lina, inte bara poseringen som gör skillnad, förbättring under året och bättre fysik är största skillnaden i mina ögon!
har en fin dag!
kram, Sonja

ayna sa...

du vad grymt fin dä och!!! den der bikininden lila.. skal du selga den.?? i like a lot!! ;D

Lina Johansson sa...

Emelie: Tack! =)

Christian: Men oj, tack ska du ha!

Evalinda: Tusen tack raring!

Sonja: Roligt att höra, tack tjejen!

Anya: Tack ;o) Ja, den är till salu! Maila mig på linajohansson23(at)hotmail.com om du är intresserad!


KRAMAR!!!

Jossan sa...

Ha en fin dag tjejen.
Kramar från norr

Liza sa...

hej gumman... riktigt bra förändring på poseringarna...sen e du ju mkt bättre form till denna tävlingen tycker jag=)

har äntligen skaffat en symaskin så ja tänkte ge mig på o försöka o sy en bikini...ler...

Kramis

Anna sa...

jaha:P hehe var roligt att du vet vem jag är, nästan iaf ;) men du gjortde ett superjobb. Kul o komma så högt när vi var så himla många! :)

susanne sa...

Finare av allt... fysiken poseringen å dräkterna! Det bara strålar om dig... :)

*tummen upp*

Kram!

Åsa sa...

Wow! Om jag var hälften så snygg så skulle jag vara glad... Nu är duktig!

Linda sa...

Grattis till femte platsen!!! Du var super fin på scen, å jag älskade den gröna bikinin!! Sköt om er i jul...

Kraaaam

Lisa sa...

Hur mycket har du gått upp sen tävlingen? man brukar höra att folk går upp rätt fort :) ha en mysig jul!
/Lisa

Elinor sa...

Du har fått en award på min blogg....puss

Jen sa...

wow, du ser verkligen strålande ut :)
är det inte jobbigt att posera så under den stunden, känns ju som jättelänge?

och just det ja, Nu har jag provat Hy-pro, gudomligt gott för att vara proteintillskott,
pratade även med han på strykadirekt
när jag gjorde om beställningen då vaniljsmaken inte fanns, och sa att jag hittade detta protein genom din blogg, han berömde dig en massa :)
Du är verkligen en inspiration för oss tjejer :)

kram

Lina Johansson sa...

Jossan: Tack detsamma gumman!

Liza: Tack!! Åh va spännande! Du får berätta hur det går!

Anna: Hihi ;o) Nästa gång får vi hälsa! Tack ska du ha =)

Susanne: Tack tjejen!!

Åsa: Va gullig du är! Tack!!

Linda: Tack finis!!

Lisa: Jo, kroppen suger ju åt sig vätska igen direkt efter tävlingen så jag har legat på ca 5 kg mer sen dess. Tar lite tid att stabilisera sig, och sen kommer ju klart en del fett också tillbaka...

Elinor: Tack =)

Jen: Jo, det är mycket jobbigare än man kan tänka sig! I sista ronden hade jag typ ont i hela kroppen och ville bara att domarna skulle bestämma sig så man kunde få slappna av ;o) Ländryggen och benen är värst tycker jag.
Va roligt att du gillade Hy-pron! hihi. Tack, vad du är söt!


Massa kramar
Lina

Malin sa...

Guuud va söt du är människa! ;)

Lina Johansson sa...

Nämen nu blir jag ju generad ;o) Tack Malin!