Annons

fredag, december 12, 2008

Härligt med fredag!

Och vi har fått snö här nere i Lund igen :o) Väldigt blött, men jag hoppas den får ligga kvar ett tag för det är sååå fint! Jag vill ha en vit jul!!! Redan när jag såg att det började snöa igår kväll bestämde jag mig för att det skulle bli en morgonpromenad idag. För att slippa bli alldeles blöt och kall om fötterna så tog jag mina vinterkängor, men då fick jag skoskav istället... Det var i alla fall jätteskönt att få komma ut. Jag tycker det är så mysigt att ge sig ut i mörkret och få gå och filosofera för sig själv. Det blev en runda på 75 min och snön gjorde att jag fick upp pulsen lite extra. Man väljer ju såklart att gå där det inte är plogat, hihi.

Ikväll ska vi till gymmet för första gången sen tävlingen. Ska bli skönt att lyfta lite skrot igen! Tänkte köra lite vad jag får lust till, förmodligen hela överkroppen, benen får vila lite till. Sen ska vi hyra någon film och handla så vi kan fixa någon god middag :o) I morgon blir det julklapps-shopping och lucia-mys!

Önskar er en riktigt mysig Lucia och trevlig helg!

Godaste pepparkakorna!

Ett litet tips: Aromboden säljer pepparkakskrydda på burk och har en massa annat gott till jul! Smaksatt te och kaffe, tryfflar m.m. Goda kryddmixer har dom också!

Vad gillar ni bloggens nya utseende förresten? Fick ett litet ryck, ville ju matcha min bikini, hihi.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnygg layout - passar din blogg utmärkt!
Som vanligt inspirerande att läsa dina funderingar kring liv och träning. Vi vanliga gymmare har väl så stort intresse av hur du lägger upp diet och träning offseason, vilket kanske är mer relaterat till ett normalt liv. Fast du ska förstås tävla snart igen, så speciellt "off" hinner du kanske inte bli?
//Anna

Lina Johansson sa...

Tack, va kul!
Nej, jag hinner väl bara med en knapp månad "off", men jag ska såklart bjuda på en del recept under tiden och träningen fortsätter jag att skriva ner :o) Jag brukar inte ha något strukturerat upplägg, men det skulle kanske inte skada. Vi får se hur det utvecklar sig ;o)

Cicci sa...

Gillar bloggens nya utseende, snyggare nu i grönt faktiskt! Fräscht! Ha en trevlig helg!

Jessica sa...

Grönt passar dig, tyckte det på din bikini också:)

Lina Johansson sa...

Kul att ni gillade det! =)