Annons

måndag, december 29, 2008

Home sweet home!

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga ;o) Efter en vecka på resande fot var det minst sagt skönt att få sova i sin egen säng i natt! Det har varit jättetrevligt både hos min och Calles familj samt igår hos familjen Hällstorp. God mat och en massa mys :o) Men nu ska det bli lite ordning på tillvaron här igen!

I morse gav jag mig ut för att springa i kylan. Kondisen är väl sådär nu, men det är bara att vara envis så kommer den snart tillbaka. Hela rundan tog 66 min och jag sprang 30+15 min. Jag kommer springa några gånger i veckan nu för att öka distansen och till slut klara Göteborgsvarvet (2,1 mil) i maj. Samtidigt blir det återigen diet med siktet inställt på att toppa min form till Sweden GP i Varberg 12 april. Jag har en spännande vår framför mig! Älskar utmaningar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en fin kropp! Muskulös på så sätt att du är mer kurvig än "maskuliniserad"./Frida

Emil sa...

Ja du är ju lätt snyggast i svensk body fitness! Ska bli kul att se vilken form du kommer in i på GP!

Lina Johansson sa...

Frida: Tusen tack!

Emil: Oj, det var inte illa ;o) Tack för de fina orden!

dessi sa...

Åååå så skönt å ge sig ut å jogga,det har jag verkligen saknat!
Jag e dock för frusen av mig för att ge mig ut i minusgrader....gillar mer att springa på vår/sommar/höst =)

Ska bli jättekul att se dig på nästa tävling! Då sitter jag själv i publiken denna gång =)

Gott nYtt år!

Lina Johansson sa...

Dessi: Ja löpning är härligt! Känns så frigörande ;o)
Hihi, då får du hejja på mig ;o) Ska bli skitkul att tävla igen! Och det lär väl bli stentufft motstånd...
Tack detsamma!