Annons

måndag, december 22, 2008

Höganäs

Söndagen började vi med en 50 min morgonpromenad och att tvätta. Sen vart det packning och avfärd mot min familj i Höganäs. Trodde aldrig att vi skulle lyckas få in allt i den lilla bilen, men det gick minsann riktigt bra! Jag slapp sitta med halva packningen i knäet som jag hade räknat med ;o)

Nu ska vi åka ut till favoritshoppingcentret Väla och inhandla det sista inför julen. Trängas med alla andra julhandlare... I eftermiddag kommer min syster och hennes pojkvän ner från Göteborg :o) Vi ska också iväg till gymmet för ett pass och så ska jag hjälpa mamma med att baka lite mer. Och ikväll ska granen pyntas :o) Mysigt värre!

Ha det gott så länge!

http://franskaliljan.blogg.se/images/2008/julljus_m_ppen_bok_1200847029_5545882.jpg

3 kommentarer:

Magnus sa...

Oh Höganäs. Nästan Helsingborg ju. Lycka till på Väla. Lär vara gryyymt mycket folk =)

Ebba sa...

Låter supermysigt! =) Ha en underbar jul!

Lina Johansson sa...

Magnus: Japp, där var en del folk kan man väl säga...

Ebba: Tack detsamma tjejen!