Annons

onsdag, december 31, 2008

Happy New Year!

Då var vi framme vid den sista dagen på året, känns det inte som 2008 bara flugit förbi? Jag har i alla fall haft ett bra år och hoppas att ni också haft det. Just idag är det ju som bekant många som lovar dyrt och heligt att förbättra sig på både det ena och det andra planet. Kanonbra att man tar tag i sitt liv, men för de allra flesta rinner det tyvärr ut i sanden. Man kör gasen i botten direkt och tröttnar lika fort som man börjat. Sätt upp realistiska mål! Utmana dig själv och jämför inte med alla andra. Låt dig gärna inspireras, men hitta din egen väg.

Jag började årets sista dag med en 53 min runda ute i kylan, joggade 20+5+5 min. Idag var det riktigt tungt! Kallt, snuvigt och en seg kropp, men så är det ibland. Jag gav mig ut i alla fall och det är jag glad för, annars hade jag varit småtjurig hela dagen ;o) Jag behöver min morgonträning! Nu ska det städas här hemma, sen är det dags att fixa till sig för Seth och Johannas nyårsfest i Ystad :o)

Va rädda om er ikväll! Och ett litet tips till er som brukar falla i skräpmatsfällan på nyårsdagen, förbered någon bra mat redan idag och ladda kylen ;o)

Gott Nytt År!

http://content.expressen.se/blog/96/06/35/lisag2/images/fyr01.jpg
http://data3.blog.de/media/242/2246242_2ca91c96f9_m.jpeg

14 kommentarer:

Ebba sa...

Detsamma Lina! =)

Susann sa...

Gott nytt år! Lycka till med allt :-)

Lina Johansson sa...

Ebba: ;o)

Susann: Tack ska du ha!

Anonym sa...

Hej har en liten fråga till dig, hur stort kolhydratsintag brukar du ha i början av din diet?, kolhydrater i form av potatis, ris osv.
sofie

Magnus sa...

Gott nytt år. Hoppas på ett bra år för dig

Filippa sa...

Gott Nytt år på dig! Brukar läsa din blogg väldigt ofta faktiskt, men har inte kommenterat. Följde din väg upp till scenen, och du var så jäkla disciplinerad! Grymt jobb. Kom på att jag borde kommentera när jag en morgon fick se dig i min morgontidning, haha! Jag bor i Trollhättan, och du var med i våran lokala tidning. :P Lite kul ! :) Kram och ha en bra dag! / Filippa

Lina Johansson sa...

Sofie: Oj det var en bra fråga... Jag ligger i regel väldigt lågt på kolhydraterna alltid när jag dietar, i stort sett endast havregrynsgröt till frukost och något efter träningen, resterande endast från grönsaker. Kommande diet tänkte jag dock ligga lite högre eftersom jag kommer att springa en hel del och behöver energin. Mer om det i januari ;o)

Magnus: Tack ska du ha!

Filippa: Haha, ja det var lite komiskt ;o) Vi blev fångade när vi kom ut från ica kcantum i Vänersborg. Tusen tack!

Kramar Lina

irmeli sa...

Gott nytt träningsår!

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Gott Nytt År på dig! :)
Hoppas att ni får en mysig kväll!
Kram!

Anonym sa...

Gott nytt till dig och mannen!! Och tusen tack för en trevlig kväll=) // Thess & Markus

Anonym sa...

Jaha!
Vad fick ni i julklappar i år?
Puss på er från Crazy familjen.
Nytt år nya utmaningar.

DE GAMMA LA

Jossan sa...

Gott nytt år på dig tjejen.
Kramar

Sonja sa...

Gott nytt år på dig! önskar dig ett riktigt fint år, att du kan förverkliga dina planer & drömmar!
har en fin dag,kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Irmeli: Tack detsamma!

Zuzibuz: Tack, hoppas du hade en mysig kväll själv :o)

Thess o Markus: Tack detsamma vänner!

Hällstorp: Haha ;o) Det blev en massa olika småprylar, ljusstakar, resväska, pengar, parfym...Massa bra grejer!
Nytt år, nya satsningar!

Jossan: Tack detsamma raring!

Sonja: Tack söta du! Hoppas du får ett bra år du också!


KRAMAR LINA