Annons

måndag, december 08, 2008

En nöjd finalist!

En sjätteplats blev slutresultatet och jag är så otroligt nöjd med hela tävlingen! Helgen har varit helt fantastisk och det här var min klart bästa och roligaste tävling hittills! Tusen tack till alla som peppat och stöttat mig längs vägen och under tävlingen! Ni är underbara!!!

Efter att ha hunnit kika igenom några av de bilder som redan hunnit komma ut på nätet så ser jag både mina förbättringar och sånt som kan bli ännu bättre. Men jag har aldrig känt mig så nöjd tidigare som jag är nu och det känns fantastiskt!
Poseringen var klart bättre, men där finns en del som jag vill ändra på. Färgen var som vanligt alldeles för ljus i första ronden trots att vi öst på, så stort tack till Evalinda för hjälpen med att bättra på färgen till rond 2. Du är för go! Dräkterna var bättre men även där har jag redan börjat spåna på förändringar ;o) Den gröna bikinin är jag dock väldigt nöjd med så den kommer användas fler gånger :o) Frisyren trivdes jag kanonbra i. Axlarna har blivit bättre :oD Och som sagt, ännu bättre kan och ska det bli! Just nu är jag supertaggad att förbättra min fysik, bygga lite mer massa och upp på scenen igen till våren, i grym form! Men vi får se, ska smälta allt först. Nu blir det lugn och ro med nära och kära. Bara njuta av ledigheten och mysa i massor! Jag återkommer med en massa bilder senare, men nu ska jag och älsklingen njuta av en ledig dag i Göteborg :o)

http://johanwolff.se/bilder/FF08/Body Fitness rond 1






http://www.muscle.se/gallery/

33 kommentarer:

Anli sa...

Du va skitsnygg!!! Härligt att se, och vilken inpiration, får se om man kan kliva upp på scenen själv om några år! Grattis!!

emma bengtsson sa...

grattis lina =)
du har sån utstrålning och så fina linjer..

gillade din gröna bikini starkt och den gnistrade så fint med alla stenar där vi satt.. superfint.. =)

kör på nu och njut av din prestation..

kram emma

Anonym sa...

Grattis Lina till din sjätteplats! har varit riktigt roligt att följa dig och din väg fram till tävlingen, och ännu roligare se dig på scenen! Du verkligen strålade, leende för hela slanten! Din blå baddräkt tycker jag helt klart var den snyggaste av de alla - precis lagom med glitter.
Än en gång Grattis och lycka till framöver! Hälsningar Sofie

Anonym sa...

Gratulerar big time Lina! Bra foton också.

Du kan väl senare nämna vad som kan förbättras, så att man lär sig något.

/Göran från Uppsala

Susanna sa...

Du var strålande vacker! Det var svårt att ta ögonen ifrån dig. Och så dina dräkter, helt underbara. Stort grattis!!

Liza sa...

Du va verkligen jätteduktig gumman.. såg dig som hastigast, men du stod upptagen o pratade med folk så ja ville inte störa... men de va helt klart en välförtjänt Finalplats..=)
Hoppas verkligen de blir fler tävlingar och att vi håller kontakten...
massa kramar

Jessica sa...

Grattis grattis!

Anonym sa...

Hej!
Jag instämmer med övriga här! Jag har följt din blogg under din diet och tyckte det var riktigt kul att få se dig live på tävlingen. Du såg så lugn ut och hade verkligen en härlig utstrålning. Var helt övertygad om att du skulle bli bland topp tre!
Kul att läsa att du känner dig nöjd, för det ska du verkligen vara.

Ha det gott.

Anonym sa...

Grattis gumman!

Kul att träffa dig på mässan :)

Du var helt klart vackrast på scen och den som har bäst ram. Åsa var en klockren vinnare, grym form, fantastisk utstrålning och världens finaste axlar och ben.

Jag tror att du med lite mer muskler och lite hårdare kommer placera dig i topp på nästa tävling, för din ram är som sagt perfekt!

Jag blev ruskigt sugen att tävla igen. Sitter just nu och funderar på om jag ska köra i varberg i april, men då måste jag verkligen börja NU :)

Ta hand om dig nu och njut av julen och all god mat, det har du förtjänat!

Kramar i massor Linda Gustavsson

susanne sa...

Du var sååå fin på scenen! Men det är du alltid... *L* Du har ett så härligt leende oxå... Syns verkligen att du trivs där uppe... Grattis till finalplatsen!

Kram!

Christian S. sa...

Riktigt bra var du!! Det var mycket trevligt att följa!!!

Sofy sa...

Grattis! Vad kul att du är nöjd! Det ser ut som du hade toppenkul!!! Kram

Leila sa...

Stort grattis till din placering!! Du har en otrolig utstrålning på scen och tycker du var överlägset bäst på att föra dig i de höga klackarna bland annat. ;)

Anonym sa...

Grattis, grattis och stort jätte GRATTIS!!! Av alla bilder jag sett så fullkomligt strålar du på scenen... Så vacker i dina dräkter... Ser verkligen fram emot mera uppdateringar här med massa bilder.. Hade så gärna velat åka dit och kolla men bor man i Kiruna så kostar det ju en del... =) Massa kramar!!

Sonja sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!

du var/är jättesnygg och vad roligt att du hamnade på sjätte plats. vad roligt att du är nöjd med det och hela helgen. det är ju det viktigaste att man själv är nöjd. den bästa belöningen för allt hård jobb du lagt ner!!
hoppas du kan njuta resultaten ny!!
jättestarkt jobbat, grattis en gång till!
har en bra dag!!
kram Sonja

Anonym sa...

Läckert Lina! Du har en väldigt snygg och kvinnlig fysik - och som toppen på det en otrolig utstrålning! Jag blir sugen på att tävla jag med.

/Ell

Alexandra sa...

Grattis!! Du glänste på scenen!

Emma Haals sa...

Stoort GRATTIS! Synd att man inte kunde komma ner och kika, hoppas på nästa år. Men jag kan lätt säga att du har bäst utstrålning. Det bara strålar om dig på bilderna :).

Johan sa...

Du såg RIKTIGT bra ut! =) Tuff konkurans så finalplatsen var en grym prestation! Vi lär se dig som vinnare snart!
Mvh JohanHulle

Nilla sa...

Du är supersnygg! Inte hårdast, men som alla säger - väldigt fin ram/fina linjer! Dessutom, eloge till ditt léende! Inte alla log så mycket som du, enligt bilderna, verkade göra på scen. Det smittar!

Fia sa...

Grattis bruttan!!! :D Finfina bilder o finfin placering! Förstår att du haft en härlig helg! *KRAM*

Anonym sa...

Grattis Lina - du var superfin! Din fysik representerar precis det ideal man vill se mer av inom Body Fitness. Du har alla de naturliga förutsättningarna för att lyckas inom sporten. Nu borde väl sponsorkontrakten trilla in? Du förtjänar en framsida på Body, Fitness Magazine och som Better Bodies-modell.
Ät och bygg till nästa tävling! /Anna

karin sa...

Ett stort GRATTIS! Görfin baddräkt!

Sara Broms sa...

Grattis gumman! Du va skiit snygg & döö fiiina dräkter=) Vill du tjäna extra som sömmerska så hör av dej=)=) Massa Kramar//Sara

Anonym sa...

STORT GRATTIS till en bra placering tjejen;) Du såg strålande ut....oerhört snygg!
Du har kämpat hårt och är väl värd att njut aoch ta det lite lugnare nu:) Njut i full drag, &:e placering är inte illa...Ha det bäst Kram Tess Ö.

Åsa sa...

Snygging! Stort grattis till en väl genomförd tävling! Njut nu bara av stunden och återkom med massor av fler bilder och kommentarer när du orkar.

Anonym sa...

Hej Lina, jättebra jobbat. Mycket var bra men precis som du själv skrev något liknande om så var håret och frisyren KANON! Skitsnyggt. Var fixar du dig?

Kram Mie

Jeanette - FitnessMama sa...

Grattis! Du var verklugen superfin på scenen. Det strålade om dig.
Stort grattis! Kram Jeanette

pumpe snuppa sa...

du va grymt snygg!!! i LOVED your bling blig pumps och gröna bikinin!!! grattis sä mycket som finalist sötis!! ;D

Elinor-FitnessFox sa...

Du ska verkligen vara nöjd med din placering! jag tyckte du var helgrym och du har verkligen enorm utstrålning. Grattis gumman!!...kram

Anonym sa...

Du var grym! Var där och kollade och har gjort det de tidigare 2 åren med. Du har sådan utstrålning. Fin gång, en del hade svårare med den biten i pumpsen. DEt är du som får en annan att bli taggad för att själv kanske prova att tävla. Trodde dock att du skulle komma 3:a, men att komma bland topp 6 är ju kanonbra! Och dina baddräkter och bikinis är kanonsnygga! snyggast på scen! Hoppas man får se dig på scen nästa år med! Lycka till!

Linda-Marie sa...

Grattis återigen sötnos!
Tack för de super super goda Rocky Road godisarna! Jag msåte få receptet:-O Njut nu av lite ledighet och lycka till med dina framtida satsningar! KRAM

Anonym sa...

Riktigt bra jobbat Lina!
Jag säger som alla andra, du lyste på scenen!
Se det strålar en stjärna!

om hälften av alla fitness tjejer kunde ha samma utstrålning, glädje och skönhet som dig så skulle sporten vara betydligt roligare!
I mina ögon är du en sann BF tjej!
Nu kommer den roligaste utmaningen att förbättra dina brister!

Johanna Berggren.