Annons

onsdag, december 03, 2008

Closer and closer...

Då var det onsdag och min sista dag med salt. Hade inte gått upp något av gårdagen heller, skumt. Men min kropp kanske tyckte att jag var tillräckligt vätskig redan ;o) I vilket fall så ska det bli spännande att se formen bli bättre och bättre de närmaste dagarna. Jag är själv dö-nyfiken på hur det kommer att se ut! Idag är också min sista dag på jobbet innan tävlingen. Imorgon tänkte jag jobba hemifrån i lugn och ro, och sen har jag tagit fritt fredag och måndag. Vi kommer att bo hos Calles bror över helgen och sen ta in på hotell sista natten. Unna oss en extra dag i mysiga Göteborg med frukostbuffé och Jul på Liseberg :o) Åh, det här kommer bli den bästa helgen på hela året!!! Calles laptop får följa med så jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan :o)

Tömningspasset igår gjorde verkligen skäl för sitt namn, shit vad tom jag kände mig. Inte mycket krafter kvar i musklerna nu. Körde igenom hela kroppen med lätta vikter, 10 min crosstraining före och ynka 7 min på cykeln efteråt. Idag fanns det lite mer energi och jag fick till 75 min morgonspinning i helt okej tempo. Får se hur jag känner mig ikväll, men det blir antagligen ännu ett spinningpass. Sen ska det kokas kyckling som jag ska leva på tors-fre och förhoppningsvis lite mer dekorerande av mina dräkter. Imorgon kväll blir det till att raka bort allt hår på kroppen, skrubba sig riktigt ordentligt och sen på med det första lagret pro-tan :o) Det tar sin lilla tid att måla på alla lager med färg men snyggt blir det!

Oj, oj, oj, nu är det verkligen nära! Whhiiiiii!!! :oD

Tävlingsinfo
  • Söndagen 7 december
  • Kongresshallen, Svenska Mässan i Göteborg
  • Biljetter finns hos Ticnet, 300 kr för hela söndagen

Tider

  • 11:00 Luciapokalen Body Fitness, rond 1 (Kongresshallen)
    Tävlingsdräkt: Svart bikini
  • 13:00 Luciapokalen Body Fitness, rond 2 (Kongresshallen)
    Tävlingsdräkt: Baddräkt
  • 15:30 Luciapokalen Body Fitness, rond 3 (Kongresshallen)
    Final och prisutdelning
Program för resten av helgen och all annan info hittar ni här.

11 kommentarer:

Linda Bergman sa...

Åh nu är det nära! Håller verkligen alla tummar och tår för dig =0

Lycka till sista biten nu!

Kram
Linda

Emma Haals sa...

Insprirerades av din matlagning idag och testade på lax med svamp- och vitkålsröra. Var riktigt gött, kanske blev en aningen starkt. Sen lade jag till couscous också :).

Anonym sa...

Måste bara fråga en sak, är styrkadirekt en bra och säker sida? Hur lång tid brukar det ta att få sakerna? :) Lite osäker nu på att jag får mina saker korrekt, då jag beställde och så vart det konstigt med beställningen. Hoppas dom är bra bara! :)

Anonym sa...

stort lycka till i helgen!

håller alla tummar o tår :)

Maria A

Calle Sirén sa...

Anonym: Styrkadirekt är minst lika seriösa som de andra mer kända företagen i samma bransch.

/ Calle

Sofy sa...

Håller tummarna och hoppas att du kommer vara supernöjd med formen när allt trix är klart! Lova att ladda upp massor med bilder så vi får se hur allt blir och är och var!!!
Kram

Lina Johansson sa...

Linda: Tack sötaste!

Emma: Roligt att du gillade det :oP

Anonym: Som Calle redan svarat så ska det inte vara några problem. Skulle nåt bli fel så är det bara att ta kontakt med dem så rättas det givetvis till. Vi har alltid fått våra paket på 2-3 dagar.

Maria: Tack!!

Sofy: Tack tjejen! Jag lovar att fota så kameran glöder ;o)


Kramar Lina

Sonja sa...

God morgon, måste kännas jättepirrigt de sista dagarna. att du kan jobba överhuvudtaget...
håller tummerna att formen är som du vill, att du är nöjd med det! och så håller jag tummarna på helgen så att jag få träningsvärk i de ;)
kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Ja nog börjar det kännas pirrigt nu alltså... Men det ska bli kul!
Tack ska du ha Sonja ;o)
Kram på dig

Åsa sa...

Jag har följt dig under hela året. Det har verkligen varit spännande att se utvecklingen och det ska bli kul att se slutresultatet. Ta ordentligt med bilder! Lycka till!

Lina Johansson sa...

Vad roligt att höra! Det lovar jag att göra ;o)