Annons

fredag, december 26, 2008

Börjar bli mätt på julen

Nog för att det är gott med julmat och allt godis, men nu börjar jag verkligen längta tillbaka till min vardag igen. Att få äta regelbundet i normala portioner och slippa vara övermätt och hög på socker. Nu får det vara nog med julgodis! Ärligt talat mår jag lite illa bara jag tänker på choklad nu... Ikväll gjorde jag mig en fruktsallad med minikeso och blandade nyknäckta nötter istället och det smakade faktiskt mycket bättre! Jag mår sååå mycket bättre av dietmaten så det ska faktiskt bli skönt att styra upp allt igen i januari.

Min älskling på julafton

Busfröet Zezar

Vi är nu uppe hos Calles föräldrar i Vänersborg. Det är kallare här än i Skåne, men någon snö har vi tyvärr inte här heller. Vi får nöja oss med lite frost och is. Tog oss en skön morgonpromenad idag på 46 min och sen blev det en snabb runda på mellandagsrean. Jag fick äntligen tag i ryggsäcken jag letat efter ett tag och en kjol blev det också. Givetvis var inget av det på rea, men jag var nöjd ändå ;o)


Större bild,CORKER
En svart Haglöfs corker och en brun kjol från H&M som jag redan har i svart blev dagens inköp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lina! Jag kände precis samma sak igår, bara tanken på choklad fick mig att må illa. Åkte och köpte nya body och gjorde mig en fruktsallad istället som smakade underbart! :)

Sist när jag beställde från styrka direkt köpte jag med Atletix sport som jag tänkte pröva. Min fråga är nu hur jag bäst skall ta dessa? Innan och efter träning? Hur många?
Tack återigen för bästa bloggen!

Mvh Anna

Lina Johansson sa...

Mmm, fruktsallad är bäst!
Jag brukar ta en kapsel till frukosten och ibland en på kvällen också, efter jag har tränat. 1-2kapslar/dag alltså.
Tack själv Anna!
Kram Lina