Annons

måndag, december 22, 2008

2 dagar till julafton

Idag har vi minsann hunnit med allt vi planerat! Calle fick tag i de sista julklapparna. Jag bakade kolakakor och mjuk pepparkaka när vi kom hem. Sen stack vi till gymmet och tränade ben, mage och vader. Ett riktigt bra pass faktiskt! Skönt att få ta i ordentligt! Längesen jag körde ben. När vi kom hem hade mamma gjort lasagne :oP Mmmm, det var inte igår!

På väg till Väla för att julhandla :o)

Tasty House har fint julpynt och en massa goda nötter :o)

Calle och lillebror Jesper är lagom roade av att pynta granen... Tur att någon i familjen tycker att det är kul ;o) Jag fick göra jobbet själv, sen erbjöd sig syster med pojkvän att lägga dit alla klappar, I wounder why...

Kvällsmålet som ligger i magen nu :oP Fruktsallad med minikeso och nykrossade valnötter och pekannötter.

3 kommentarer:

Karin sa...

God Jul!

Jen sa...

hur gör du med träningen under julhelgerna?
kommer du äta vanligt julbord?

tänkte passa på och fråga om du provat hy-pro i tiramisu smaken?
isåfall är den god?

god jul på dig

kram Jen

Lina Johansson sa...

Karin: Tack detsamma!

Jen: Jag tränar på ungefär som vanligt, så gott det gå med tanke på gymmens öppettider. Jag går ju inte på diet nu så visst kommer jag att äta av julbordet :o)

Ja tiramisun är helt okej. Vanni som är från Italien är helt tokig i den ;o)

God Jul på dig också!


Kramar Lina