Annons

torsdag, november 06, 2008

Vila

Det ska mycket till för att jag ska hoppa över cardion nu, men imorse vågade jag inte chansa. Vaknade med en rasslig hals och tungt huvud, så idag blir det till att ta det lugnt, kurera mig ordentligt och se till att bli frisk så fort som möjligt!

Igår kväll blev det ett lugnt spinningpass på 45 min. Kände mig relativt pigg även om kroppen var trött, men andningen var klart mer ansträngd än normalt trots mitt låga tempo. Känns som det är vettigare att vila helt från träningen nu och hålla igen ännu mer med maten istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket klokt gjort av dig som vilar när du känner så!!!Resultatet kan ju annars bli att du blir riktigt sjuk, och det vill vi ju inte;) Du är så duktig och kämpar på med träningen och kosten...Skickar lite peppning till dig..Heja Heja tjejen kommer gå strålande det här. Din form på scenen kommer vara suverän:)
Ha det bäst tjejen! Kram Tess Ö.

Sonja sa...

Hej Lina, hoppas det vara bara tillfälligt och du blir inte riktigt sjuk. hoppas du mår bättre snart, tar det lite lugnt!
Har en bra dag!
Sonja

Liza sa...

usch då..det var ju inte kul att du gått o blivit sjuk...
tycker du gör klokt i att vila ett par dagar o håller mer på maten.. det e ju dumt o riskera att bli ännu sämre..

brya på dj tjejen... KRAM liza

Lina Johansson sa...

Tess, Sonja, Liza: TACK för er omtanke tjejer!
Kram Lina