Annons

måndag, november 24, 2008

Urladdning och nyladdning

Den där energitoppen som jag hade under lördagen försvann på vägen till gymmet igår. Jag var så tom och trött från topp till tå, men axlar, bröst och mage fick sig en rätt bra omgång ändå. Någon cardio blev det dock inte vare sig efter passet eller senare på kvällen, fick hålla igen lite mer på maten istället. Hamnade i en liten svacka där...

Jag hade lite svårt att komma upp idag och det fanns inte energi till att skynda sig heller. Lyckades dock få en bra start på dagen ändå :o) 60 min morgonlöpning blev det. Det växlade mellan snabba lätta steg, och tuuunga lååångsamma, och när jag väl kom hem var jag pigg och glad, laddad med ny energi och motivation :oD Så nu är det bara att köra vidare! 10 ½ tuffa träningsdagar kvar!

5 kommentarer:

Susanna sa...

Så snygg du är! Både formen och håret :) Bara att hålla ut den sista sträckan nu, kämpa på!

Eva-Lena sa...

Vad ska du göra när tävlingen är över? Måste vara mycket sociala aktiviteter som du "missar" nu. (Även om det är värt det så måste du tycka det blir skönt när man kan leva lite annorlunda igen väl, och kunna göra andra saker är spinna en lördagkväll :) kämpa på!

Lina Johansson sa...

Susanna: Tusen tack :o) Det ska jag absolut göra!

Eva-Lena: Först blir det lite välförtjänt vila, sen är det dags att bygga mer muskler och hålla igång med löpningen inför Göteborgsvarvet.
Självklart ska det bli roligt att få mer tid över för sociala aktiviteter, inte minst nu när julen närmar sig! Ska bli jättemysigt att umgås en massa med nära och kära. Och så ser jag fram emot att experimentera en massa i köket med mat och bak! ;o)

Mvh Lina

Lisa sa...

Gud vilken otroligt fin bild! Skickar lite extra energi nu till dina sista träningsdagar! Bit ihop;)

Lina Johansson sa...

Tack så hemskt mycket Lisa!