Annons

onsdag, november 12, 2008

Tjohoo!

Vad min kvällspromenad gick undan! Jag bara flög fram i 90 min :o) Det var som om benen liksom gick av sig själva! Härligt! 3 timmar cardio avverkat idag alltså =o)

Dags att fixa morgondagens matlådor, äta fisk + broccolimos och sen hopp i säng. Tänkte att jag skulle varva ner med att läsa en stund, tror det blir lättare att somna sen då. Rensa hjärnan typ. Redan torsdag imorrn, jisses vad tiden går... Men jag klagar inte, ska bli skönt med en lugn och skön hemma-helg ;o) Tänkte se till så att mina dräkter blir helt färdigsydda.

Godnatt på er!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Hej Lina!
följer din blogg och det är alltid lika roligt:). Jag undrar om du kan lägga på ngt recept på den maten du äter nu i slutspruten av deffen? möjligt att du redan gjort det under fliken recept, rätt mig då!
lycka till! /Sofie

Anonym sa...

Hej Lina!
Du e så duktig som kämpar på så bra! Vad är det för broccoli mos du gör, hur? Låter gott :)
Mvh Anna

Sonja sa...

Hej lina, en sak till. läs inte i sängen, gör ingenting. bara sluter ögonen och rensa tankerna, eller bättre: skriv upp de och tänk ingenting mer. ska hjälpa vid sömnproblem. läsning, även skönlitteratur gör ju att hjärnan är ändå på gång...
hoppas du har sovit gott.
kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Sofie: Tack :o) Jag använder inga recept, det är bara kyckling eller fisk med grönsaker och olika kryddor. Superenkelt!

Anna: Tack! Jag mixar kokt broccoli med vitlök och lite kryddor :oP

Sonja: Jo, jag vet... Det är bara så svårt att slappna av när man har att göra precis hela tiden, ända tills man stressar i säng... Konstigt att man inte kan varva ner då liksom! Men det gick bättre i natt :) Tack!

Kramar Lina