Annons

måndag, november 03, 2008

Tiden flyger iväg...

Kom hem från jobbet vid 18, i med tvätten, käka, 45 min spinning, lite posering och fotning, fixa matlådor, äta och plötsligt var det dags att lägga sig. Ingen rast ingen ro! Dessutom upptäckte jag att jag måste sy om båda mina bikinitrosor för dom var inte alls bra :o( Men vad gör det, jag har ju all tid i världen! Livet är lite småstressigt just nu... Annars känns det bra ;o) Vikten fortsätter nedåt och formen det blir allt bättre.

Vi var som vanligt dåliga på att fota i helgen, men jag snor lite bilder från Georg.

Lördagens boxpass
Lite snabb poseringsträning. Behöver verkligen öva mer känner jag...

Gullungen Iriz

Halvsover i soffan

Slutmålet! Men bättre än såhär ska det bli! (FF07)

3 kommentarer:

Ebba sa...

Åh, vad kul med bilder =) Ser bra ut tycker jag!

Sonja sa...

Hej Lina, grymma ben!!
kul att det går bra för dig just nu, tycker du förtjänar det mitt i allt slit.
värst vad kvällar är korta under arbetsveckan....man kan lätt bli trött av allt fixande med maten, men vad hjälper det, belöningen är ju god mat man får.
keep up the good work!
hälsninagr, Sonja

Lina Johansson sa...

Tack ska ni ha tjejer! ;o)