Annons

tisdag, november 18, 2008

Tankspridd

Jag tror jag hade min första mardröm om tävlingen i natt. Minns inte så mycket, men jag var i alla fall inte alls i någon bra form. Usch! Märks att man funderar mycket kring det här nu när man t.o.m. drömmer om det, haha. Drömde en massa om jobbet också så jag kände mig helsnurrig när jag vaknade... Gick inte så bra att komma upp i tid idag ;o) Men jag gjorde mina 90 min morgonspinning ändå. Svettades och kämpade som bara den. Finns inte mycket energi i kroppen nu, men där finns mer fläsk, so burn it! Det ska bort!

Urk vilket väder det är nu då! Grått, kallt, regnigt och blåsigt. Men jag var inställd på det så det känns ändå okej. Fick ju njuta av det fina vädret igår i alla fall. Och till helgen ser det ut att bli riktigt kallt, soligt och snö även här nere i Skåne! Myyys! Hoppas hinna gå lite på stan och shoppa julpynt med älsklingen på lördag ;o) Ska till frisören snart också och bli riktigt fin i håret, sååå härligt! Känns riktigt risigt just nu så det behöver verkligen en uppfräschning till tävlingen.

Nej nu är det minsann dags för lunch! Alaska pollock och wokgrönsaker med japansk soja och seafood & fish kryddan :oP

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helllo !
Vi kommer hela familjen.
Åsa skall också tävla, så det blir fullt ös.
Ha det gött, så ses vi snart.
De dumma upp i Vbg ;-)

Anonym sa...

hej!
Om du tittar dig i spegeln och verkligen granskar dig själv, kommer du att ställa dig på scenen i en otroligt bra form då?eller har du mycket kvar att ta av?
tänkte att det är ite länge kvar nu och kan inte vara kul att stå där i en dålig form....men annars kämpa på :)

Lina Johansson sa...

Hällstorp: Åh va kul!!! Ser fram emot att träffa er igen :)

Anonym: Otroligt bra tror jag inte att den kommer att hinna bli, men ungefär som tidigare skulle jag tro. Förhoppningsvis har jag liiite mer muskler och hinner hårdna till lite mer än tidigare tävlingar också. Kommer ge järnet in i det sista i vilket fall.

//Lina