Annons

torsdag, november 13, 2008

Segpropp

I natt kunde jag sova rätt bra faktiskt, skööönt! Men förkylningen vill inte riktigt ge med sig :o( Känns en aning irriterande att behöva tvinga sig själv att ta det lugnt nu när det är så nära, så nära. Men men, det är bara att kämpa vidare! Käkar rå vitlök varje kväll nu ;o)

60 min morgonspinning blev det idag, gick ganska bra även om näsan rann en del. Ikväll är det ben, phhuuu... Blir nog ett rätt kort pass, men ser till att köra så tungt jag kan för att behålla musklerna. Tror jag avslutar med att promenera hem sen som cardio, får se vad jag känner för då. Någon intensiv cardio är det inte tal om så länge jag är krasslig. Hoppas jag hinner bli bra till helgen så jag kan ge mig ut och springa igen!

Snart dags för lunch! Känns riktigt lyxig idag för jag har tagit med mig en burk cola light ;o) I matväg blir det alaska pollok och Findus Bali wokgrönsaker, min favorit! Santa Marias Seafood & Fish krydda på det :oP Ska bli riktigt gott med varm lunch, har ätit kalla kycklingsallader så länge nu.

2 kommentarer:

sara sa...

Whats up whit the alaska pollock? är det bättre än torsk? Alaska P är ju skitäckligt i jämförelse. Eller är det en prisfråga. bara nyfiken =O)

Lina Johansson sa...

Billigare och den är inte utrotningshotad. Tycker det smakar likadant dessutom.