Annons

tisdag, november 11, 2008

Nu räknar gymsverige ned…

10 fantastiska tävlingar
9 vassa SKKF-domare är redo
8 är tidslaget fredag kväll för branschens första Prisgala
7 år har gått sedan idén till Fitnessfestivalen föddes
6 vältränade atleter går till final i Luciapokalen
5 gånger så stort sedan starten
4 av världens bästa bodybuilders på plats!
3 i varje klass får de åtråvärda prispokalerna
2 konvent avhålls under helgen
1
är platsen alla vill ha

…fram till Fitnessfestivalen den 6-7 december!

Fitnessfestivalen växer så att det knakar. I år händer mer än någonsin under denna helg, vilken många anser vara “årets höjdpunkt” för alla som tränar på gym.


Iiiiihhhhh, pirr i magen!!!!
19 anmälda i korta klassen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag har provat hypro proteinpulver och är super nöjd! Lemon/Quark och cinnamon oastmeal är super! Vanilj och vitchoklad smakar rätt lite men är därför perfekta att köra med mjöl och frysta bär i mixer med. Cappuccio var okej. Har du testat de andra smakerna? Hur är choklad och banan, jordgubb och hallon, coocos, pizrage...?? ;)

Anonym sa...

Hej Lina! Nu har jag gort en beställning från styrka direkt, mycket spännande att prova ditt omtalade Hy pro. Fick även med kreatin, använder du detta? i såfall hur? skulle va super gulligt om du ville skriva ett par rader om detta. Tycker grymt mycket om din blogg! ha en bra dag! /Sabina

Lina Johansson sa...

Emma: Åk!!! =)

Anonym: Va roligt att du är så nöjd! Me too :oP
Jag har bara smakat choklad också av de du nämner och den är helt okej. Blåbär-vanilj är heller inte dum! Och shoko-nuss är också god förresten!

Sabina: Kul! =) Jag använder inte kreatin när jag går på diet, men annars brukar jag ta några gram i drinken efter styrkepassen och kanske på morgonen. Tack ska du ha!!!

Mvh Lina

Linda-Marie sa...

att man har fjärilar i magen....Wohoo...tiden går fort..men ändå sakta..ja du fattar! Nu blir det bullbak i helgen:-) en stor kram från mig!

Emma Haals sa...

jaa attans att det är så långt till göteborg. till sm var det närmare. men festivalen verkar vara 10ggr roligare och mer inspirerande. vore superkul att se dig tävla också :).

Lina Johansson sa...

Linda-Marie: Ja det är heeelt galet!!! Åh va mysigt med bull-bak ;o) KRAAM!

Emma: Ja FF är överlägset roligast att gå på! Hihi, tack :o)