Annons

onsdag, november 05, 2008

Lite krassligt

Calle har åkt på en förkylning och jag känner mig heller inte helt frisk. Får ta det lite lugnare med träningen. Igår kväll blev det ben, vader och mage men ingen cardio, cyklade bara till och från gymmet. Blev faktiskt ett bra pass, även om jag inte orkade köra sådär jättetungt. Idag blev det 60 min morgonspinning och jag höll medvetet pulsen lite lägre än normalt.

Hmmm...Vad händer annars då? Inte speciellt mycket faktiskt. Man hinner inte med så mycket mer än jobb och träning. Och hela helgen kommer att försvinna nu igen eftersom vi ska upp till Vänersborg. Det ska bli jättetrevligt att få hälsa på Calles familj igen, men jag känner mig en aning stressad över att aldrig hinna med allt jag behöver göra. Bland annat sy mina dräkter... Kanske hinner greja lite med det ikväll om jag har tur.

Nu tror jag min platta med DNA är klar att analysera!

Inga kommentarer: