Annons

tisdag, november 04, 2008

It's getting closer...

Jag kände mig lite krasslig imorse så det fick bli en morgonpromenad idag, 78 min tog rundan. Jag ligger riktigt lågt med maten nu så det är inte alls konstigt att man är lite seg, men det känns okej faktiskt. Har inga sug alls. Är väl så fokuserad på målet nu ;o) Nu är det verkligen inte långt kvar, knappt 5 veckor, bara en dryg månad!

Anmälningslistan växer sig allt längre :o) Vi är rekordmånga i korta klassen! Det här kommer bli sååå spännande!!!

Luciapokalen Body Fitness (söndag 7 december)

-163 cm

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du och Åsa H såg taggade ut på poseringsbilden! Fast hur känns det att tävla mot sina vänner?
/Anna

Lina Johansson sa...

Hihi ;o)
Det känns skitroligt! Ingen av oss ser nog det som att vi tävlar mot varandra, utan mot oss själva. Vi kommer bara ha roligt tillsammans! Det är så det ska va :o)

Mattias sa...

Tjena :)

Gillar din blogg

/Matte

Lina Johansson sa...

Tack, roligt att höra! :o)

madelene sa...

Hej Lina!
Jag har en kompis som tränar kamsport o inför tävling deffar han, han äter inga kolhydrater till frukost då. Gäller det dig också? Vad äter du i så fall? Va länge sen du skrev några recept i din blogg, gör gärna det vid tillfälle är kul att få inspiration. Lycka till de sista veckorna!

Catarina sa...

Oj det var en del å det kommer la bli flera !!

Kommer att bli super roligt att se :)

Längtar redan :)

Kör hårt !!

Lina Johansson sa...

Madelene: Jag äter väldigt lite kolhydrater, endast till frukost och kring träningen i princip. Till frukost äter jag alltid havregrynsgröt med proteinpulver, finns recept på det i bloggen. Jag äter väldigt enformigt just nu så det är ingen större idé att lägga ut några recept. Det är liksom bara fisk eller kyckling med lite olika grönsaker och kryddor. Får bli mer sånt efter tävlingen istället!
Tack!

Catarina: Hihi, visst är det kul!
Det ska jag göra!

karin sa...

Vi är ett gäng tjejer som ska till luciapokalen och inspireras,
ska bli så kul att se:)

Det kommer att gå jättebra!!

Kör hårt tjejen!!

//Karin

Lina Johansson sa...

Kul!
Tack för peppen! :o)