Annons

måndag, november 03, 2008

Hemma igen

Ja då var man hemma igen efter en supertrevlig och motiverande helg hos våra goda vänner i Varberg. Nu är det bara att slita arslet av sig de 5 veckor som är kvar!

Jag fick till mitt bästa löp-pass någonsin igår morse! Gav mig ut ensam i ett kallt och soligt Varberg. Kände ganska snabbt att kroppen var pigg och jag var på hugget, så jag bestämde mig för att slå mitt eget rekord som var 70 min löpning. Siktade därför på att springa i 75 min. Men så kom det en bra låt just då, så det var ju lika bra att höja till 80 min ;o) Äh, va fasen, då kan jag lika väl springa 10 min till så har jag fixat 1½ timme! Sagt och gjort, 100 min morgoncardio blev det varav 90 min löpning! Woohooo!!!! Kände mig hög som ett hus när jag kom in, helt euforisk av endorfinkicken :oD 975 kcal fattigare blev jag på köpet! Så grymt stolt och glad!
Under helgen hann jag även med ett boxpass med Georg, Åsa och Calle samt ett rygg/axelpass på egen hand igår kväll.

90 min morgonspinning har jag hunnit med hittills idag. Nu måste jag jobba här, får svara på era kommentarer och uppdatera mer senare!

Ny vecka, ny månad, nu kör vi hårt!!!

8 kommentarer:

Susann sa...

Bra jobbat! Ha en bra vecka! :)

Sara sa...

Ja, nu kör vi !! :)
¨
www.sarasdiary.blogg.se

Lina Johansson sa...

Susann: Tack ska du ha! =)

Sara: Jajjamen!!!

Anna sa...

Jävvlar anåda! 100 min morgoncardio! Inte illa pinkat bruden! JAG VILL OCKSÅ NER I VIKT!! Få fram lite ruter igen. Det kommer! Kämpa på nu,det kommer gå finfint!
/Anna

Evalinda sa...

Huu, det var saftigt! Duktig du tjejen. Själv hade jag kräkts efter en sån runda. Kramis

liza sa...

Härligt o läsa din blogg tjejen... o jäklar vilken kämpare du e...
hejar på dig.. ska själv upp o kolla på FF så ja lära ju se dig...
keep it up girl!!!!

Frida sa...

Grattis Lina! :) Nu är det bara det sista kvar innan tävlingen. Kanske kommer jag och kollar om jag vågar mig in dit :P

Lina Johansson sa...

Anna, Evalinda, Liza, Frida: TACK tjejer!!! Jag ska kämpa ända in i måååål ;o)
KRAMAR!