Annons

fredag, november 28, 2008

Fredag, äntligen!!!

Mina 90 min morgonspinning flöt på riktigt bra idag, trots ett hyggligt pass för ben och mage följt av 30 min crosstraining igår kväll. Resten av dagen har jag däremot varit heeelt slut. Först var det möte och sen har jag lyssnat på två olika presentationer idag, helt slut i bollen. Det var minsann inte lätt att hålla sig vaken. Slocknade till flera gånger på bussen på hemvägen. För att inte tala om hur trötta mina ben är, släpar mig fram som en zombie idag... Jag vet inte om det blir någon mer träning ikväll, kanske nöjer mig med att tvätta, städa, julpynta, fixa matlådor till morgondagen och jobba vidare med dräkterna. Det finns en del att pyssla med... Om jag inte får en plötslig energikick senare ikväll så låter jag min dödströtta kropp vila och minskar istället lite på maten.

Imorgon blir det upp tidigt fast det är lördag. Formkoll med våg och måttband, sen ett morgonpass innan vi sticker bort till Star Hotell och kollar på DC.

Ha nu en riktigt skön kväll och en supermysig första advent!

3 kommentarer:

Elin sa...

Det ska bli så spännande att följa dig nästa helg! Jag är så imponerad av ditt driv och din vilja och tror stenhårt på dig. :-)

Anonym sa...

Jag är en ny läsare som hittade hit av en slump. Har nu följt dig en vecka, och blivit helt såld på din blogg. Du verkar så stark och positiv, det är verkligen inspirerande. Önskar dig lycka till i tävlingen!
Var, hur kan jag följa den när det är på gång? Gissar att du inte bloggar förrän efteråt, men vill ju veta medan det händer! :-)

Lina Johansson sa...

Elin: Tusen tack, vad glad jag blir :o)

Anonym: Vad roligt att du hittat hit och att du gillar bloggen så :o) Tack så hemskt mycket!
Jag kommer att blogga en del under helgen men på tävlingsdagen går det inte. Kolla luciapokalens och fitnessfestivalens hemsidor samt Bodys forum! Finns länkar här på bloggen!

//Lina