Annons

lördag, november 22, 2008

Det går framåt

Bra minskningar denna veckan trots att jag brukar samla vätska vid den här tidpunkten i månaden :o) Vikten är nere på 52,3 kg nu. Vill bränna nåt kilo fett till och sen lär det väl försvinna 2-3kg vätska också när jag tömmer. Sist var jag nere på 47,4 kg på tävlingsdagen (sön), vägde in på 49,55 kg (fre).

Jag vaknade upp till ett underbart vinterlandskap idag, solsken, stilla och alldeles vitt ute! Helt underbart! Gav mig ut på 82 min morgoncardio varav 60 min löpning. I början var jag riktigt låg, skulle nog kunnat springa rätt ner i ett dike utan att ens märka det ;o) Men jag kämpade på i mitt lugna tempo och det gick ju riktigt bra!

Dags att fixa till sig för en liten shoppingrunda och hämta min tävlingsfärg som äntligen har kommit! Det tog över 4 veckor så lite nervös har man ju allt varit... Tror jag slapp tullavgifterna =o)


Supergoa byxor från All-Stars och en fisk sallad med smak av sushi :oP Japansk soja, wasabi-sesame krydda och inlagd ingefära ;o) Hur gott som helst!

Byxorna igen och den goa Better Bodies tröjan :o)
Supernöjd med klippning och slingor!
En vit morgon i Lund!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Hur gör du när du tömmer kroppen på vätska? Gör man det just innan tävling eller måste börja i god tid? Spännande att följa din diet å träning till tävling =) Lycka till!

irmeli sa...

vad spännande, snart är det dags!

blir av din blogg att sy min egen badräckt/bikini inför den dagaen jag ska tävla, men jag måste komma ihåg att jag är värdelös på att sy! Du kanske får börja ta emot beställningar:)

Sofie sa...

Kanon snygga kläder.. O grymt fin i håret..
Lycka till på tävlingen!!
Jag ska dit på söndagen o kika me Daniel..
kram

Sofie sa...

En fråga till... Vart kan man få tag på dessa byxor?? :)

Daniel Lindqvist sa...

Det står nån skummis bakom dig... EN INBROTTSTJUV!

Lina Johansson sa...

Jessica: Jag kommer att skriva mer om det när jag börjar vätskemetoden, men det handlar framför allt om att dricka enorma mängder vatten och sen inget alls ;O)
Tack ska du ha!

Irmeli: Iiihh, jag vet, så spännande!
Hihi, tack ;O)

Sofie: Tusen tack! Roligt att ni kommer och kollar!
Än så länge finns dom inte att köpa i Sverige, men det är möjligt att styrkadirekt tar in i sitt sortiment om det finns önskemål om det.

Daniel: Haha ;o)