Annons

söndag, november 09, 2008

Då kör vi vidare!

Ett snabbt litet inlägg innan jag ska hoppa i säng... Hemma igen från en trevlig och skön helg i Vänersborg :o) Förkylningen verkar vara på väg över och jag har hunnit avverka 2 långa morgonpromenader, och ett kanonpass för axlar, mage och bröst idag =o) Som jag hade längtar efter gymmet! Underbart att få pumpa upp musklerna igen och kolla så dom inte hade förtvinat alldeles ;o) Blir supernojjig när jag inte kan träna ordentligt, särskilt nu när det är så nära tävling. Blev lite posering och fotade lite också, så det kommer väl någon bild här så fort jag har tid att lägga upp.

Godnatt!

4 kommentarer:

Jossan sa...

Godmorgon tjejen

Ville bara önska dig en fin dag och kör hårt nu bruden!!=)

Kramar från norr

Lina Johansson sa...

TACK SÖTASTE!!!
Stor kram tillbaka!

Sonja sa...

Hej Lina!

har en fin dag, trots det är måndag, haha!!
tur att förkylningen är över!
kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Tack ska du ha tjejen ;o)
Och detsamma till dig!