Annons

söndag, november 23, 2008

2 veckor kvar

Herregud vad det är nära nu! Om 2 veckor från nu är vi redan klara med första ronden! Nytt rekord med hela 20 korta tjejer vilket känns skitkul och otroligt spännande. Många känner jag till men det är också många jag inte har en aning om, så det kan gå precis hur som helst. Jag räknar väl med att ta mig igenom första elimineringen till baddräktsronden, men sen vet man aldrig hur tufft det blir att knipa en av de 6 finalplatserna... En sak är i alla fall säker, jag kommer ge järnet i 2 veckor till och sen ha så grymt jävla kul på tävlingen!!!

Dagsformen från morgonens poseringsträning:


93 min morgonpromenad blev det idag. Jag och Calle var ute och mös i det underbara vintervädret, ännu skönare än igår. Nu ska jag ringa hem till min kära familj, fortsätta limma stenar och senare blir det gymmet.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så otroligt mentalt stark och har en så skön inställning till ditt tävlande. Lånar lite av din kämparglöd till "min tävling", dvs min disputation. Man måste fokusera, men samtidigt njuta av livet under tiden och det är just den kombinationen som du verkar lyckas så bra med. Fina bilder, du kan bara gå från jättebra till ännu bättre! /Anna

Sandra sa...

Ser himla bra ut, och fin i håret blev du med:) Lycka till de två sista veckorna nu. Du verkar himla stark så det kommer nog gå toppen!

Lina Johansson sa...

Anna: Åh, tack för dom fina orden Anna! Det var verkligen roligt att höra! Önskar dig ett stort lycka till med disputationen!

Sandra: Tusen tack!!!

Kramar till er båda!

Sonja sa...

jättefin form, Lina. nu är det slutsporten och det klarar du suveränt.
hoppas ni har inte sånt oväder v har här i uppland idag!
har en bra dag, kram, Sonja

Lina Johansson sa...

Tack för ditt peppande Sonja! Nu jäklar ska det spurtas ;o)
Här har vi jättefint väder, hoppas ni också får det snart igen.
Tack detsamma!
Kram Lina

Jenny sa...

Hade varit kul att se hur en typisk dag med din nuvarande kosthållning ser ut inför tävlingen.

Verkligen starkt jobbat! Blir ritkgt motiverad med min egen träning när jag läser din blogg!

Jag kommer och tittar under tävlingen=o)
När börjar förbedömningen av er klass?

Lina Johansson sa...

Tack Jenny, vad roligt att höra!
Vår klass går upp på scen kl. 11 på söndagen. Rond 2 kl. 13 och final kl. 15.30. All info hittar du på fitnessfestivalens och luciapokalens hemsidor, finns länkat i högerspalten.
Mvh Lina

Anonym sa...

Hey Lina!

Oj, det ser BRA ut! Du har inte så stora "frames" men allt i det är SNYGGT! Så fina linjer, v-taper, bra balans... och ser ut som det blir en bra form!

Lycka till nu med de sista veckorna, och ha kul i Lund!

Kram,

Anne

Lina Johansson sa...

Wow, tusen tack för dom orden Anne! Jätteroligt att höra det från dig som har sån grym koll på sporten!
Kram Lina