Annons

söndag, oktober 12, 2008

Tungt

Gårdagen den bara flög iväg, kan bero på att jag sov ända till 10 vilket var bra längesen! Skippade faktiskt morgoncardion för att inte hela dagen skulle gå. Vi åkte in till stan och gick där en liten stund, köpte bl.a. lite småplock jag behöver till mina dräkter. Tänkte att jag skulle komma igång med dom den här helgen, får väl se om jag orkar ta tag i det ikväll. Vi bestämde oss dessutom för att skjuta på styrkan tills idag, så det var bara att ta tag i cardion istället... Fy f*n va segt det var! 60 min spinning en lördagskväll, noll motivation och noll energi. Har nog aldrig varit så tråkigt! Men jag fick ju rört på mig lite i alla fall... Kosten skötte jag bra. Höjde kolhydraterna med grovt bröd och frukt, i övrigt dietmat.

Idag har vi tvättat, varit ute på 94 min morgonpromenad i det härliga vädret, varit på gymmet där jag körde ett bra pass för axlar och mage, handlat och lagat mat. Jag är rätt slut nu...

2 kommentarer:

Carolina sa...

Hej!

Kanske en dum fråga men:
Vad är egentligen cardio samlingsnamn för?

Lina Johansson sa...

Kardiovaskulär träning, alltså kondition (men jag syftar mer på fettförbränning).
Mvh Lina