Annons

onsdag, oktober 22, 2008

Trött

Idag tog jag med mig min lilla bodyguard ut på 72 min morgonpromenad i mörkret. Så himla trött, vilket jag fortfarande är... Känns som jag har en liten förkylning i kroppen också... Segt med statistik hela dagarna, men jag behöver bli bättre på det. Idag ville jag helst av allt bara stanna hemma och sova, men det fick räcka med att vila sig en stund på bussen hit. Idag är jag fri från styrkan men jag kommer förmodligen köra ett spinningpass ikväll. Hade gjärna gjort något annat men det fanns inget pass som lockade på gymmet idag. Resten av kvällen tänker jag ta det riktigt lugnt och se till att komma i säng tidigt. Hoppas få tillbaka energin till imorrn!

4 kommentarer:

Annika sa...

Hej Lina! Har du testat afro på gerda? brukar nästan aldrig gå på pass, men blev lockad dit av en kompis, och blev jätteförtjust! Inga svåra steg, energiskt och förvånansvärt effektivt! Tyvärr går passet främst mitt på dan...men det går också på helgarna! Bara ett litet tips=)!

Sonja sa...

hej Lina, ja, statistik kan vara seg och torr. men om man sen vet hur använder det och får intressanta resultat så kan det vara riktigt kul.
kämpa på, sart är du där. hoppas du blir inte sjuk, håller tummen och skickar lite mer energi!
har det gott!
Sonja

Anonym sa...

Hej!
Läser ofta din blogg och inspireras av dig! Jag har blivit helt galen i hy-pron som är suveränt god, helt klart det godaste man kan ha på morgongröten! Nu till min fråga, vad tycker du om vitchokladen...är den värd att prova? Jenny

Lina Johansson sa...

Annika: Nej jag har aldrig testat afro, hihi. Det verkar lite speciellt ;o) Tack för tipset!

Sonja: Tack för din omtanke!

Jenny: Vad roligt att höra! Vit choklad är helt okej! Vet att den är en av Vannis favoriter :O)