Annons

tisdag, oktober 14, 2008

Tom

Energin är fortfarande låg men jag kämpar vidare. Känner att jag inte direkt sprider någon inspiration här nu, kan inte komma på något vettigt att skriva. Vill mest bara att dagarna ska gå snabbare och att formen ska infinna sig. Behöver vila och sova.

Utöver gårdagens morgonpass så blev det 30 min promenad innan lunch och 35 min efter jobbet. Kände mig piggare än vanligt när jag kom hem från jobbet och fick lagat mer kyckling och även provsy en bikinitrosa som tyvärr måste justeras en aning innan jag kan gå vidare.
Idag tog jag en morgonpromenad på 76 min. Hela kroppen kändes sååå trött och tom, den skriker efter vila nu, och mer mat. Tyvärr blir det sent hem från jobbet idag, sen gymmet, och seeen kan jag få vila... Lite mer mat blir det först på lördag. Phuuu....

Nu är det i alla fall dags för lunch :oP Min älskade kyckling och massor av varma grönsaker.

13 kommentarer:

Annika sa...

Kämpa på Lina!! Snart står du uppe på scen och glänser=)!!Trots att jag inte vet så mycket om BF, tycker jag du har en jättefin fysik! Så det här kommer nog gå bra=)!

Emma sa...

Kikade in här lite bara :)

Millan sa...

Vet precis vad du menar och känner. Jag har ständig träningsvärk i ben + rumpa. De vill aldrig återhämta sig...Jag har även dragit ner lite på kosten ihopp om att vikten ska rasa lite, känner att jag har kommit till den omtalade Platån!!!! Det känns ganska jobbigt nu faktiskt, jag vill att tävlingen ska vara imorn, men även om flera månader. Jag känner att formen är låååångt ifrån där jag vill att den ska vara idag. Vi får försöka att stötta varandra (trots att vi är konkurenter;)Hoppas du får en bra vecka, Stora Kramar

Sonja sa...

kämpa på gumman! det kommer att gå bra, du har ju världens disciplin!
skickar massor med enrgi till dig!
har det bra!
Sonja

Lina Johansson sa...

Annika: Tack ska du ha! =)

Emma: hej hej

Millan: Ja, om det bara kunde gå liiite snabbare att komma i form! Sånt jäkla slit! Men vore det för enkelt skulle man inte uppskatta det så mycket när man nått sitt mål sen ;o) Vi får bita ihop och kämpa vidare bara!!!

Sonja: Jag lovar att kämpa vidare! Tack för energin ;o)


Kramar Lina

Jossan sa...

Hej tjejen

Kan du..om du vill förstås, skriva ditt mob nr som inlägg hos mig..kan va bra om vi ska åka söder över;)
Jag kommer inte att publicera kommentarer utan svarar med ett mess=)
Men bara om du vill.
Ha en fin dag

KRAAAAAAAAAAM

Anonym sa...

Hej!
Jag håller inte på med din sport utan är en helt "vanlig" tränande som blir inspirerad av att läsa om hur du kämpar: jag äter sundare och tränar mer kondition :) Kanske kommer det hjälpa mig att tappa de där två sista kilona.

Tack

Tess sa...

Nää fan komigen nu Lina... ja följer dig i din blogg å ja tycker du e helt grym som verkligen orkar kämpa... för nu e de bra lääänge som du har jobbat på detta!! Den lilla tiden som e kvar e ju ingenting... du fixar de tjejen!!!!!!!!! ja hejjar som fan =)...kram

Calle Sirén sa...

KOM IGEN NU FÖR FAN GUMMAN!

Bara bita ihop, snart är det POSEDOWN!!!

Puss / Calle

susanne sa...

Kastar in lite energi till dig! *L* På med den rooosaaa å fina tishan så piggnar du till... ;) Eller mys i Calles famn... det gör susen tror jag... Kram!

Liza sa...

Hej...
va inne o läste lite o du e jätteduktig.. Även om d känns svårt nu så komemr du o klara de.. tiden går snabbt nu även omde känns som om den går sakt ibland...
Kämpa på tjejen...D ser grymt bra ut..
Mvh Liza

Linda-Marie sa...

Visst är det jobbigt när man känner sig sååå tom och trött..men detta har du fixat förrut så du fixar detta nu med:-) Det är ju som sagt snart Lördag..då blir det mera mat till oss:-) Kör nu på..dessa veckorna går fort:-)så ses vi backstage om vi inte ses innan:-) Bamsekramar

Lina Johansson sa...

Hihi, tusen tack för allt ert peppande!!! Jag lovar, jag ska inte ge upp! Bara att spotta i nävarna och kämpa vidare ;o)

KRAMAR!