Annons

tisdag, oktober 28, 2008

Sömnlös

I natt kunde jag knappt sova, så himla irriterande. Kroppen var trött och jag kände mig rätt utmattad, verkligen i behov av sömn, men ändå helt klar i huvudet. Suck! Inte så värst kul att stiga upp strax efter 5 då... Men med hjälp av bra musik och nya numret av Fitness så lyckades jag ändå ta mig igenom 90 min morgonspinning :o) Idag var det verkligen skönt att ha något roligt att läsa under tiden, det går så mycket snabbare då.

Tröttheten börjar dock kännas av här nu... Lite småkrasslig är jag också, hoppas verkligen att det inte bryter ut på allvar för det har jag INTE tid med! Det får bli många koppar med värmande grönt te idag ;o)

9 kommentarer:

Millan sa...

Du måste ta hand om dig nu, har inte råd med några sjukdomar;) Det är kämpigt nog som det är, eller hur??
Calle får ta hand om dig och bädda ner dig i soffan ikväll. Krya på dig, Kramar Millan!!

Sandra sa...

Får man fråga vad du gått för utbildning? BMA?

Mvh Sandra

Jossan sa...

DUKTIG du är!!=D

Håller tummarna för att du sover igen de i kväll istället.
Kramen

Lina Johansson sa...

Millan: Jag lovar att ta hand om mig ;o) Tack för din omtanke!

Sandra: Jag läste biovetenskapligt läkemedelsprogram i Göteborg, 180p. Det är nedlagt nu, var så likt apotekareprogrammet.

Jossan: Tack gumman!
Hoppas också att jag kommer somna riktigt gott i kväll ;o)

KRAM!

Ulrika sa...

Ta hand om dig nu så du inte blir sjuk. Hoppas du sover bättre natten som kommer.

Kram!

Lina Johansson sa...

Tack söta du för omtanken!
Det hoppas jag också ;o)
Kram

susanne sa...

Så du hittade den infernaliska shoppingknappen du med hihi... ;)

Hopas att du får sova bättre nu då för det är ingen lek att ha för litet på det kontot... :( Hoppas inte bacillerna hinner ikapp dig!

Krya på dig! *kraaam*

Anonym sa...

Tycker du Fitness är bra? Jag tyckte det förr men nu har jag slutat läsa efter ett antal "tunna" nummer. Känns som de mest kör repriser med ny layout. Body är bättre.

Kör hårt /Mie

Lina Johansson sa...

Susanne: hihi, ja den är farlig den knappen! Men det är ju den enda shopping man hinner med nu så ;o)
Tack för omtanken!
Kram!

Mie: Nja, sådär, den är rolig att bläddra i, men jag föredrar också BODY.