Annons

torsdag, oktober 30, 2008

Plötligt händer det!

Fick nästan en chock när jag ställde mig på vågen imorse. 53,7 kg, nästan 1 kg ner sen igår! Skönt när man blir av med vätskan som gör en så nojjig! Lägsta vikten hittills, och jag hoppas på att den ska hinna krypa lite lägre till lördagens formkoll. Förra lördagen blev det inga roliga resultat, vilket inte är ovanligt vid den tiden i månaden, men man påverkas lätt negativt av det...
Det känns som att det händer grejer med formen nu. Tycker magen blir mindre och mindre :O) Men än finns där ändå en hel del att plocka bort. Bara att fortsätta slita alltså! Motivationen och humöret är fortfarande på rätt sida ;o)

90 min morgonspinning även idag, svettigt och bra pass! Efter jobbet ska vi ut och äta för att fira av en kollega som ska sluta. Eftersom det är min närmaste kollega och hon som varit min handledare så vill jag givetvis följa med. Blir ett thai-ställe så jag får väl välja någon wok med kyckling och grönsaker. Sen hem och köra ett spinningpass till, fixa matlådor och bums i säng... Snart är den här veckan slut också, shit vad tiden går fort!

6 kommentarer:

irmeli sa...

GRATTIS! Härligt när det släpper, man blir så glad!

Anonym sa...

yezss yes yesh
härligt lovely !!!! skönt eller hur ?
Jag å andra sidan är trött trött trött hahaha .

kram på dej
Vanni

Lina Johansson sa...

Irmeli: TACK! =o)

Vanni: Haha, ja du verkar lite småtrött *fniss*
Känns underbart! Och jag mår bra, bara att njuta så länge det varar ;o)
KRAM!

Johanna Trulsson sa...

grattis! vad skönt att det går åt rätt håll! inga dagsformen bilder?
kramkram

Liza sa...

du kämpar hårt du=) härligt o höra att de vätskan äntligen släpper...
kämpa på tjejen....

Lina Johansson sa...

Emma: Jag har själv bara testat kreatin lite grann. Visst kan man gå upp lite av det i vätska, men så farligt tycker jag inte att det är. Skippa den så kallade uppladdningsfasen och ta några gram efter träningen t.ex. Känn efter några dagar! Märker du att du går upp en massa i vikt så är det bara att sluta och då släpper vätskan snabbt igen. Se till att drick mycket bara så det driver på. Känns det bra så kan du ta några gram även på morgonen.
Hoppas du tycker det känns bra och att du blir lite starkare :o)

Johanna, Lisa: Tack tjejer ;o)

Kramar Lina