Annons

onsdag, oktober 15, 2008

Ny dag, nya tag

Helt plötsligt hade jag både energi och motivation när det var dags för träningen igår kväll :o) Fick till ett riktigt bra pass för bröst, armar och vader. Härligt att få känna sig uppåt igen!
I morse var det dock lite tyngre, men jag kämpade mig igenom 75 min morgonspinning innan det var dags för ett besök hos sjukgymnasten. Shit vad akupunkturen gjorde ont idag! Har inte varit där på ganska länge, haft dåligt med tid, men det är nog inte så dumt att ta sig tid till det. Känns som spänningarna i höften och ländryggen börjar släppa lite nu. Jag har haft rätt mycket strul med både ömma och spända muskler ett tag nu och det gör att jag känner mig väldigt begränsad. Kan inte ta i ordentligt när jag går eller cyklar för min höftböjare har varit så trött och sliten. Hoppas det ska ge med sig snart. Ikväll ska jag nog variera min cardio med att gå på Funk, och kanske Step på fredag. Kan nog vara bra att få träna något annorlunda, och förhoppningsvis tycker jag det är riktigt roligt dessutom ;o)

Nähe, nu är det lunchdags, sen ska jag klura vidare här på labbet...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen, Kör hårt nu - inte långt kvar :) och du - ser ut som att du köttat på benen! Skit snygga!!! *vill ha*
Ses i Gbg. kram/Sally

Anonym sa...

Hej,
Ville bara ge dig komplimanger för en spännande blogg. Tidigare var jag beroende av Linda Fodor-Egelstigs blogg, men nu är det din blogg som gäller. Man förstår att du är lite mentalt sliten av dietandet, men det är otroligt inspirerande att höra om kämpanden i motvind. Sedan tycker jag att du borde tagga ned på alla jobbrelaterade måste-aktiviteter. Fundera på vad som händer om du en gång uteblir och unnar dig en hemmakväll med pojkvännen. Anna

Sonja sa...

hje Lina, kul att energin har kommit tillbaks! kämpar på!
har en bra dag, även (eeler särskild på labbet ;)
kram Sonja

christoffer sa...

Kul att du ställer upp att tipsa om www.staysafe.se.
Maila din adress till info@staysafe.se så skickar jag dig en produkt så fort som möjligt. Ta hand om dig och fortsätt kämpa på!

MVH Christoffer

Lina Johansson sa...

Sally: Åh, tycker du! Tack!!!
Du var superfin på SM vännen!
KRAM!

Anna: Vad glad jag blir att du gillar min blogg så :o) Jag gör mitt bästa för att sprida inspiration ;o) Jag brukar faktiskt undvika de aktiviteter som jag känner är onödiga, men ofta förväntas vi vara med på det mesta. Inte så populärt om man uteblir...

Sonja: Tack ska du ha tjejen! ;o)

Christoffer: Tackar på förhand!

Mvh Lina