Annons

fredag, oktober 24, 2008

Äntligen fredag ;o)

Sista dagen på statistik-kursen och sen bar det av till PUMA :o) Shoppade loss lite på deras lagerutförsäljning igen. Den här gången blev det ett par skor, två hoodiesar, en piké och en väska för totalt 800 kr.




60 min morgonspinning blev det idag, småsegt men ändå hyfsat tempo. Imorrn blir det vägning och mätning igen, hoppas såklart på bra resultat av veckans slit!

Sitter och surfar hemma hos min kära familj nu, med Zezar tuggandes på ett ben här intill, haha.

Trevlig helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kortet, det var jättefint.
Iriz blev glad.
Glömde att skriva att det var mina kunder, som jag rekommenderat hit.
Hoppas du och familjen har det bra.
Calle få ta med sig P3, så vi kan lira lite.

Ps Du och Åsa kommer vara vackrast där uppe ;-)

Mvh
FEVER

Sonja sa...

Hej Lina, shopping är kul! vill har bilder!!
hoppas du blir positiv 'överraskad' på vågen idag!!
har en kanonhelg!
Sonja

Jossan sa...

Nästa gång tror jag att jag skickar ner 1000 kr till dig, du får välja fritt bland skorna och bara shoppa hejvilt till mig;)
Vill oxå ha!!!!!!!!

KRAM och ta hand om dig.

Lina Johansson sa...

Fever: Tack själv du ;o) Hoppas vi hinner ses innan scenen!

Sonja: Hihi, alltid roligt att köpa en massa nytt ;o)

Jossan: Haha, då skulle jag ju aldrig komma därifrån om jag skulle shoppa åt både mig själv och andra ;o)

Kram på er!

Anonym sa...

Lina, var ligger puma butiken? Lund? Kram Lübeck

Lina Johansson sa...

Hej Anna!
PUMAs lager ligger i Helsingborg. De har lagerutförsäljning 2ggr/år men man måste vara inbjuden, i alla fall på fredagen. Har hört talas om att de har öppet för allmänheten på lördagen efter, men jag vet inte hur det är.
Kram!