Annons

fredag, oktober 31, 2008

Morgonlöpning i regnet

Jag fattar inte hur jag lyckades ta mig igenom 60 min spinning igår kväll. Jag var helt tom i hela kroppen och en känsla av att vara helt frånvarande. Brydde mig inte ens om att ta något koffein innan trots att jag var trött, för då hade jag väl inte kunnat sova sen. Jag satte mig bara på cykeln och trampade helt enkelt. Och det gick ju bra! Ganska bra att låta autopiloten ta över ibland och inte tänka så mycket ;o)

Jag har sånna skavsår i rumpan nu av all spinning! Tur att man inte är kille för då skulle man väl va steril vid det här laget ;o) Jag får nog ta och köpa sånna där snygga vadderade byxor nu ändå om jag ska klara mig några veckor till. Idag lät jag dock rumpan vila och gav mig ut och sprang istället :o) Trots regnet så höll jag mig på gott humör och kroppen kändes förvånansvärt pigg och lätt. Härligt! Dagens morgoncardio blev 65 min, varav 45 min löpning.

Morgonens snygga outfit!
Dyblöt och tom, men lika glad för det ;o)


Bjuder på ett par magbilder från igår också, även om de inte blev så bra. Tycker alltid bilderna blir sämre än verkligheten och det känns ju rätt trist. Det är därför jag inte fotar och lägger upp så mycket bilder.

Ja, då var det fredag igen! Och solen har dessutom beslutat sig för att titta fram :o) Känns underbart!

Önskar er en ruskigt mysig helg ;o)

7 kommentarer:

Linda-Marie sa...

Härligt jobbat sötnos:-O Nu är det inte länge kvar! Tänk vad man kan stå ut med ibland...å man ger sig inte! Lovar att du ska få äta så många bullar du vill när vi tävlat klart på Söndagen..för det är vi värda då:-) Bamsekramar

Ulrika sa...

Vad duktig du är. :) Själv sitter jag och hoppas att det sista av nattens migränvärk skall släppa snart så man kan få en trevlig fredagkväll.

Hoppas du får en riktigt härlig fredagkväll i alla fall.

Kram!

Lina Johansson sa...

Linda-Marie: Tack sötis! Hihi, då får jag jobba hårt nu så jag verkligen förtjänar dina goa bullar :oP
KRAM!

Ulrika: Tack ska du ha =)
Hoppas du mår bättre nu och får en riktigt skön helg!
Kram!

Stefan Svärd sa...

Ser grymt bra ut Lina!

Säg till om ni vill ta ngra bilder för att kolla formen. Jag har ingen superkamera (Nikon D40) men den tar helt ok bilder

Lina Johansson sa...

Tack Stefan! Nu är det bara att kämpa vidare så att formen blir bättre än sist också :o)

Frida sa...

looking goood! :)

Lina Johansson sa...

Tack!! ;o)