Annons

fredag, oktober 31, 2008

Ladda batterierna

Imorrn åker vi upp och hälsar på våra kära vänner i Varberg, familjen Hällstorp :o) Ska bli superduperkul att träffas igen, var så längesen sist! Vi kommer att stanna över natten så det lär hinnas med en hel del träning och annat kul! Räkna med att kameran kommer gå het ;o) Jag och Åsa får väl poseringsträna lite tillsammans också ;o) Men först ska det mätas och vägas för att kolla veckans framsteg. Jag är riktigt förväntansfull!

Nu ska jag packa lite för vår lilla resa och sen hoppa i säng så jag är pigg och laddad imorrn. Tror det blir morgonjogg då också, det var skönt att springa. Jag tittade på vadderade cykelbyxor idag men jag var för snål för att lägga 450 spänn på sånna fulingar. Får se om jag hittar några billigare, annars får jag väl hitta på en egen lösning ;o)

4 kommentarer:

Jossan sa...

Hoppas ni får en super duper mysig helg.
Kör försiktigt och ta hand om er=)

Kramis

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Om du letar efter sånna "blöj" byxor, dvs cykelbyxor vadderade i grenen, så vet jag att det finns ok på Inter Sport för 250 pengar eftersom jag köpte ett par sånna där förra helgen.... bara ett tips ;)

Anonym sa...

Hej!

Jätte kul att läsa din blogg, om dina framsteg, super inspirerande.

Jobbigt med skavsår, jag instruerar i spinning så det brukar gå över efter ett tag men annars är ett tips att köpa en vadderad "kudde" som du trär på sadeln.

Hälsn. Malin.

Lina Johansson sa...

Jossan: Tack sötis! Kram på dig!

Pernilla: Tack för tipset, det måste jag kolla upp!

Malin: Tack, vad roligt att höra :o)
Jo, jag har en sån där gelsadel redan, men det räcker inte längre!

//Lina