Annons

onsdag, oktober 15, 2008

Jag gjorde ett försök i alla fall...

Jag kände mig rätt pigg och glad, sugen på att träna när jag kom hem efter en lång och intensiv dag på jobbet. Cyklade till gymmet för att testa Funk för första gången. Men det där med Funk var visst inte riktigt min grej, haha. Jag var totalt lost! Kunde verkligen inte hänga med i stegen och kunde inte göra annat än skratta åt mig själv. Måste sett ganska roligt ut ;o) Jag försökte verkligen, men det blev inte någon vidare effektiv träning för min del med tanke på att jag inte kunde hänga med för fem öre. Men småtunga ben, sliten höft och en hjärna tom på kolhydrater, smög jag ut ur salen efter dryga halva passet och cyklade hemåt igen. Men nu har jag provat på det! Och jag fick ca en timmes träning totalt.

Våga prova något nytt du också! Kanske hittar du den träning som passar just dig allra bäst!

7 kommentarer:

Emma sa...

Skulle verkligen vilja gå på något sånt danspass, men koordination är inte riktigt min grej. Därför går jag på boxer-cise istället. Jätterolig, jobbig och snabb träning där man kan få utlopp för sina aggressioner ;). Testa det vettja :).

Ebba sa...

Haha, funk är inte min grej heller. :P Koordinationsförmågan är inte på topp om jag säger så.. Sen känns det inte som träning heller, antagligen för att jag intehänger med för fem öre och då är jag bara besviken efter en timme. Man vill ju bli svettig! =)

Jossan sa...

Hi hi, jag hade GÄRNA sällskapat, tror dock att jag legat i skratt i nått hörn av mina egna problem med kordinationen, hi hi.

Hoppas du mår bra och att allt flyter på som de ska.

Gumman, tänk nu rätt tankar..pepp pepp pepp pepp. Nu jäklar!!;)Måla upp bilden i skallen..precis som du ska se ut den dagen du ska kliva upp på scenen och glänsa och ha ROLIGT!!

KRAMIS

Sonja sa...

haha, Lina, samma här. har provat såna pass, men jag får inte ihop de stegen och är verkligen total lost. nej, bättre håller till sig sina vänner, de kära vikterna...
har en bra dag!
Sonja

Isabella sa...

Hehe, jeg prøvde meg på hip hop i forrige uke, och gick ut efter 15 min. Haha, gick lite for snabbt for min del :P

Lina Johansson sa...

Ja snacka om att det var klurigt att hänga med i svängarna, haha ;o) Jag som trodde jag hade rätt bra koordination sen gymnastiken, men det där passet var minst sagt för svårt för mig *skratt*

Kram på er!

irmeli sa...

jag gick på funk en gång...det var det dummaste jag gjort på länge..haha...fyra personer kom, så v var tvungna att stå längst fram vid speglarna, de andra tre hade tränat dans förut, jag avr helt lost..och kände mig hur dum som helst!
p.s välkommen in i min blogg, jag är en av alla "body-fitness" - wannabes som har skaffat blogg...haha:)