Annons

onsdag, oktober 08, 2008

Härlig promenad och ryggpass

Idag blev det ännu en mysig lunchpromenad på 30 min. Jag passar på att klämma in extra träning så ofta som möjligt, och får frisk luft och avkoppling på samma gång :o) Rena meditationen att njuta av naturen!

Ikväll blev det rygg, baksida axlar och rotatorn. Lite öm i högeraxeln, men det blev ändå ett bra pass tycker jag. Visst känner jag hur kroppen blir tröttare och tröttare nu av all träning och det låga energiintaget, men än är motivationen på topp och det är bara att köra på! Nu är det dags att fixa mitt kvällsmål, kycklingsallad igen ;o) Sen zzzoooova!





8 kommentarer:

Anonym sa...

Hinner tyvärr inte med så ofta att läsa, men har två kunder som är här inne regelbundet och rapportera.
De är båda 45+ och vill gärna också tävla.
Så jag rekommenderade att läsa lite bloggar.
Hälsa gubben!

Susanne sa...

Ja det är bara att köra på hårt nu så länge du orkar! Kommer kommer löna sig och bli skönt sedan när du slipper stressa in i mål.

Anonym sa...

Går du snabbt på dom her promenaderna? Jag gillar nemligen att gå, fast jag klarar inte kopla av om jag måste gå snabbt..

Lina Johansson sa...

Anonym1: Va kul att du tipsar om bloggen ;o) Häftigt att dom är sugna på att tävla!

Susanne: Absolut, bättre att köra extra hårt nu och sen kunna trappa ner lite när kroppen är som mest sliten.

Anonym2: Jag går raskt, men inte extremt fort. Jag vill inte bli svettig i mina arbetskläder. Går snabbare när jag morgonpromenerar.

Anonym sa...

Hej Hopp!
Måste bara fråga var du köpt dina supersnygga stövlar?

Mvh
Hele

Lina Johansson sa...

have2have.se
:o)
Mvh Lina

Anonym sa...

Hej Lena! Kom hem i dag och kände mig trött och sliten, bestemde mig för att hoppa över tränning, sedan tittade jag in i din blogg och vad tror du hände efter, jo jag sprang i väg och fick träna som aldrig förr, du är min inspiration stjärna! Hoppas du sälv har såna stjärnor som hjälpa dig :o) Mvh Olga

Lina Johansson sa...

Vad glad jag blir att jag fick dig på andra tankar ;o) Jätteroligt att höra!
Kram på dig!