Annons

tisdag, oktober 07, 2008

Gaaahhhh!!!

Var jag tvungen att kolla i min gamla kalender och inse att jag ligger efter med deffen! Det var ju meningen att jag skulle bli bättre i år! J#vla skiiit!!! Hur kan tiden gå så fort och deffen sååå långsamt!?

Jaja, jag har själv gett mig in på det här så nu är det bara att slita hårdare än någonsin. Blir väl till att hoppa i träningskläderna igen och ge sig ut och springa innan lunchen istället för en promenad. Tur att jag jobbar hemma idag.

Den här filmen är riktigt rolig by the way ;o)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer bli kanon! :) Du kämpar ju på som tusan.
Tittade lite på dina gamla bilder, var du inte hårdare 2006 än 2007? La du upp det på nåt speciellt sätt då eller bara jag som tycker det?

Lina Johansson sa...

Ja, det är bara att slita vidare ;o) Ska nog gå den här gången också!

Nej det tror jag inte. Formen har inte skiljt sig så mycket mellan mina tidigare tävlingar, men jag har blivit nåååågot tightare för varje gång. Enligt mått och vikt i alla fall. Beror nog på vilken bild du tittar på.
Mvh Lina

Liam sa...

Vad säger din coach då?

Lina Johansson sa...

Jag är min egen coach ;o)

liam sa...

oh inte illa! får man fråga varför? får du hjälp av sambon? aldrig haft någon coach?

Lina Johansson sa...

Tack :) Jag har lagt upp alla mina dieter själv. Jag känner att jag har tillräckligt bra koll på kost och träning, och det är intressant att lära känna sin egen kropp mer och mer för varje diet. Bollar lite idéer med min sambo och det är han som hjälper mig under själva tävlingarna med färg och sånt.

Calle Sirén sa...

Liam: Coacher är i regel något väldigt överskattat. Precis som Lina skriver har vi istället öppna diskussioner om vilket upplägg man bör köra.
Eftersom en diet sällan är statisk måste man hela tiden justera dieten efter behov. Tilläggas bör även att det är avsevärt svårare att bli RIKTIGT hård utan de "hjälpmedel" som många dessvärre kör i dessa sporterna.


Mvh Calle

Liam sa...

Calle: Är det inte frustrerande att vara en av de få som inte använder sig av dem? Jävligt trist är det i alla fall.

Anonym sa...

Du är grym som kämpar påså mycket som du gör. Håller alla tummar för att det kommer gå bra för dig i december. Kanske kommer och tittar, bor ju faktiskt i Göteborg.

Lina Johansson sa...

Tack, vad gulligt av dig :o)
Alltid kul med en stor hejarklack ;o)