Annons

fredag, oktober 10, 2008

Fighter!

Idag hade jag bestämt mig för en dryg timmes sovmorgon, men tror ni inte att jag vaknar 2 minuter i fem ändå och behövde kissa! Morr... Funderade på om jag skulle gå upp, men jag gick och la mig sen igen ;o)

Kroppen kändes som jag blivit överkörd av en ångvält efter gårdagens benpass, totalt slut och benen kändes helt skakiga. Första halvtimmen av morgonspinningen ville jag bara ge upp, men jag hade bestämt mig för att köra en timme i alla fall. Jag körde 90 min :o) Gissa om jag var stolt sen!

Vikten var nere på 54,7 kg idag så jag har lyckats minska lite. Även måtten har minskat :o)
Dags för lunch nu sen kommer resten av dagen och kvällen att gå till disputationen.

Hoppas ni får en härlig fredag och en riktigt trevlig helg!

6 kommentarer:

Sonja sa...

hej Lina!
vad kul att du aldrig ger upp, mkt motiverande. har det bra på festen och en super helg!
Sonja

Kim sa...

Hej, hittade din blogg när jag gogglade på någonting och undrar om du kanske kan svara på en fråga.
Jag är 20 år och jobabr som brevbärare så det är ingen rast och ro inte, jag har precis köpt gymkort och försöker träna 2 - 4 gånger i veckan samt tränar fotboll 2 gånger. Min fråga til dig som verkar vara en riktig insatt i det här med träning är, när jag går på gym skajag träna hela kroppen varje gång eller satsa på mage, rygg ena gången och armar eller ben gången därpå. Om du vill får du gärna skriva till mig.
kimmsan.blogg.se

Ska bevaka din blogg vill jag lova.
Trevlig helg.
Kim

Anonym sa...

Bra kämpat tjejen, du är så duktig;) Skickar lite hejar rop till dig HEJA HEJA!! Du fixar det..lätt:) Kram Tess Ö.

Anna sa...

Nu jäklar Lina är det faktiskt bara så att vi måste kämpa :P Jag grinade faktiskt idag när jag köra min cykling :P

Anonym sa...

hej hej! Ville bara säga att jag tycker du är helt grymt duktig!! :D Har följt din blogg ett bra tag nu och tycker den är väldigt inspirerande :D Keep up the good work! Ha en toppen helg!
//Nina//

Lina Johansson sa...

Sonja: Jag ger inte upp, det är bara att vara envis och kämpa vidare så går det!
Tack ska du ha!

Kim: Kul att du hittat hit!
Som brevbärare och fotbollsspelare skulle jag rekommendera dig att fokusera på att träna överkroppen i gymmet. Dina ben får så mycket träning ändå. T.ex. kan du köra:
1. Rygg, biceps
2. Bröst, triceps
3. Axlar, mage
Eller på något annat sätt om du hellre vill det, du gör det som känns bäst för dig!
Lycka till!

Tess Ö: Tusen tack gumman!!!

Anna: Hihi, klart vi ska kämpa!

Nina: Tack, jag lovar att kämpa vidare hela vägen in i mååål! ;o)


Kramar till er!