Annons

onsdag, oktober 22, 2008

Fick en kick...

...när jag såg att Åsa Hällstorp anmält sig till tävlingen. Fasiken va kul att få tävla mot en vän och förebild som henne! Jag som hade bestämt mig för att hoppa över cardion och vila idag kunde ju inte låta bli att hoppa upp på spinningcykeln och köra 45 min i alla fall ;o) Och även fast benen levde sitt eget liv så kändes det bra! Så skönt att känna sig taggad igen!

Nu börjar tröttheten så smått komma tillbaka. Dags för en ljuvlig portion hy-pro och sen hopp i säng!

Jobbar med mina blivande dräkter i söndags.
Ser fram emot helgen när jag får tid att fortsätta med dem!

4 kommentarer:

Schizomamman sa...

Hej Lina!

Följer sedan länge din blogg med stor spänning och med mycket inspiration som resultat:)

Surfar runt på fitnessbloggar och läste att Åsa Hällstorp tävlar för ett Skövde-team. Jag bor bara ett par mil ifrån just denna skaraborska storstad och har länge letat efter en bra PT. Vet du om hon håller hus i just Skövde och om hon går att anlita?

Lycka till med tävlingsförberedelserna!

/Cecilia

Lina Johansson sa...

Stort tack, jätteroligt att höra!
Åsa och hennes man Georg bor i Varberg där Georg arbetar som just PT och kostrådgivare m.m.

Mvh Lina

Schizomamman sa...

Ok, det ante mig att det skulle va så.

Vet du någon i trakterna kring Skövde som du kan rekommendera för PT-träning.

Ha en bra dag!

Cecilia

Lina Johansson sa...

Jag tror att Cecilia Benjaminsson bor i Skövde. Både hon och hennes man Roddy har tävlat framgångsrikt och är kända från gladiatorerna. Du kan ju kolla om dom går att anlita!
Tack detsamma!