Annons

lördag, oktober 11, 2008

Dagsformen

Då var det väl på tiden att visa hur benen ser ut ;o) Tagna precis nu på morgonen efter en supertrevlig disputationsfest igår. Maten var god men jag gav bort halva min dessert (vit chokladmousse) och det mesta av alkoholen. Välkomstchampagne och ett glas vitt till maten blev det dock. Att festen hölls på chokladfabriken säger väl en del om temat... ;o) Men nu är det tillbaka på banan som gäller!




Casall-toppen jag köpte i Västerås för bara 100 kr :o) Urskön!

16 kommentarer:

Christopher sa...

Lätt snyggaste skorna 2008! :P

Lina Johansson sa...

Skönaste i alla fall, haha ;o)

Emma sa...

Kikande in här lite bara:)

Frida sa...

Ser fantastiskt ut Lina! Kämpa på! :)

Johan sa...

Fina former ;) . Jag har ett tips till dig, då jag har fått så många tips av dig. Packa in laxen, kycklingen eller det du vill grilla i folie när du använder quickgrillen. På så sätt slipper du diska sen :).

Vixina sa...

Du verkar vara en fighter! Gillar dig, du är ösig! Kämpa på, lätt du vinner!

Fanny sa...

Shiiiit vilka lår:D Fina!

Cecilia sa...

Ser ut att vara på riktigt god väg. Bra kämpat.
De där bilderna gav mig lite extra motivation, tack!

Emelie sa...

Snygga spiror :) Och tofflorna är ju i en klass för sig ;)

Lina Johansson sa...

Tusen tack till er alla!
Kramar Lina

Sofie sa...

Riktigt bra ben, där gav du mig hur mycket motivation som helst inför mitt benpass idag! Håller tummarna för dig i Gbg! :)

Lina Johansson sa...

Tack tjejen, vad roligt att höra!
//Lina

Lasse sa...

Fokusera på tofflorna eller benen?! Stört sköna tofflor btw! =)

Lina Johansson sa...

Haha, dom är grymt sköna! Riktigt varma o goa ;o)

Anonym sa...

Ser bra ut. Vad har du för mått på låren ocg vaderna? Var mäter du låren (alltså hur många cm från knäet ungefär)

Ha d´bra
/Mie

Lina Johansson sa...

Tack Mie :o)
Vaderna mäter jag aldrig. Där låren är som "fetast" dvs väldigt högt upp, precis under rumpan, har jag nu ca 53 cm.
Mvh Lina