Annons

måndag, oktober 06, 2008

Beautiful day!

Idag fick jag en helt underbar lunchpromenad på 30 min! Så himla skönt ute och visst är det vackert!? Precis utanför mitt jobb :o) Hur lyxigt som helst!

Jag fick förresten igång min pulsklocka igen :o) Höll inne alla knapparna på en gång så startade den om sig. Jag känner mig fortfarande pigg och glad även om en viss känsla av trötthet börjar sprida sig i min kropp. Inte så konstigt med tanke på att jag kom i säng vid ett och gick upp vid fem idag... Men jag sov en hel del av de 6 timmarna i bilen också ;o) Värre för min stackars älskling som körde hela vägen, tur att han gillar att köra bil!

Snart dags att packa ihop och bege sig hemåt. Göra sig redo för dagens 3:e pass som blir bröst, armar och vader. Sen kan jag lova att jag kommer ta det sååå lugnt och somna gott ikväll ;o)




4 kommentarer:

Vixina sa...

Herrejävlar vilken form du är i! Vikten är ju perfekt också. :D Kämpa på cuz u ROCK!

Lina Johansson sa...

Inte där riktigt än, men tack ändå ;o)
Det ska jag göra!!

Anonym sa...

Vilken härlig miljö du jobbar i ! Vart är det någonstans?

Lina Johansson sa...

Det är pildamsparken i Malmö. Riktigt mysigt!