Annons

torsdag, oktober 09, 2008

54,9 kg

Idag blev det lite för mycket snoozande och jag fick korta ner mitt morgonpass. Valde att gå ut i friska luften för att piggna till ordentligt, så det blev en morgonpromenad på 70 min. Höll ett riktigt bra tempo och det var så varmt ute!

Det märks att jag sänkt maten den här veckan för jag känner av min hunger mer än vanligt, framförallt på morgnarna och innan lunch. Blir riktigt hungrig mot slutet av passen! Mådde nästan illa efter lunchpromenaden igår och fick skynda mig ner till maten. För att skydda musklerna så gott det går ser jag alltid till att få i mig lite aminosyror innan träningen. Idag blev det samma lunchrunda som igår, 30 min rask promenad i solskenet :o)

Eftersom jag inte kan träna imorgon kväll får det bli ett benpass redan idag. Phuuu... Känner på mig att det kommer bli tungt. Kanske blir till att cykla dit dessutom om inte Calle vill hänga på. Benen får minsann slita varenda dag! Det känns framförallt i min högra höftböjare som jag haft problem med länge. Försöker variera mig med träningen och stretcha noga för att slippa krångel. Annars måste jag ändå säga att humöret är gott och motivationen hög ;o)

Ha en fortsatt bra dag!
Imorrn är det fredag igen, jisses vad tiden går fort!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du körkort?

Lina Johansson sa...

Japp, men jag kör aldrig :O)

Millan sa...

Visst börjar hungern komma krypande nu. Jag har inte kännt någon hunger tidigare under dieten, men nu de senaste två dagarna är jag hungrig som tusan, främst innan lunchen. Mellisen på fm mättar inget vidare=(
Men visst kommer vi klara det här;(??? Kram på dig.

Maria sa...

Hej tjejen, fick med sådana där gratis amino piller från styrkadirekt precis som du! men allså de är så äkliga och tuggar man dem som de står blir de ju som ett tuggummi? vet du om man kan svälja dem hela? Hur många tar du på en dag?

Mvh en läsare som heter Maria =)

Lina Johansson sa...

Millan: Klart vi gör!!! :O)

Maria: Jag tror nog det går bra att svälja dom också. På morgonen kör jag med essentiella aminosyror i pulverform, men innan lunchpromenaden brukar jag ta ca 3 st.

Mvh Lina