Annons

torsdag, april 03, 2008

Trötter

Usch så seg jag känner mig. En hel dag fylld av seminarier, och samma visa blir det imorrn... Ett fullkomligt virrvarr i hjärnan. Sitter kvar på jobbet och väntar på att det ska bli lite mingel och sen får vi middag. Sent hem ikväll också med andra ord. Hade egentligen inte tänkt stanna kvar, men man får väl vara lite social. Blir dock en kort stund för jag känner att jag måste hem och sova tidigt idag.
Gud så skönt att det är fredag imorrn och sen helg!!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hoppa isäng tidigt och kräv Calle på en massage och sedan slocknar du bara..vaknar upp pigg och gla till en ny underbar dag..de e ju FREEEEDAG i morgon=)Ihhhh va skönt=)
Kram och godnatt;)

Lina Johansson sa...

Det blev verkligen bums i säng igår, men är ändå lika trött idag. Några av kollegorna var ute till 3 i natt och är ändå här idag, jag var hemma vid halv 11 och är nog ändå tröttare än dom... Jag är verkligen inte gjord för att vara uppe länge och festa, haha.
Såå skönt med fredag alltså!!
Kram på dej gumman