Annons

måndag, april 07, 2008

Benpasset avklarat =o)

Gött!! Fasar alltid för benpassen så det är så härligt när det just är avklarat. Idag var det dock inte fullt så kämpigt som sist. Höll mig mest till maskinerna idag så benen fick jobba ordentligt utan att det kändes obehagligt i ryggen. Det blev sittande benpress, raka marklyft med hantlar, benspark och bencurl i superset, liggande höftlyft med viktplattor på magen och vadpress. Lite höftrehab blev det också, och ordentligt med stretching. Ett helt okej pass med ett gäng rekord idag igen =o) Väx muskler, vääxxxx!!

Nu ligger kvällsmaten i magen och morgondagens mat är packad och klar i kylen.
Mellanmålstips: Grov smörgås med kalkon- eller kycklingpålägg, minikeso och Santa Marias mango-curry krydda på. Riktigt gott! Ska jag ha till mina mellisar imorrn. Idag hade jag 4% mjukost, kyckling, skivat ägg och trocomare örtsalt på mina mackor, inte dumt det heller.

Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och glad imorrn ;o) Ser fram emot en härlig morgonpromenad!


För er som är intresserade så finns här lite filmer från MTGP. Klicka på den rond du vill se i högerspalten.

4 kommentarer:

Jossan sa...

Godmorgon!!

Hur känns det i benen idag?=)

Kramilikram

Lina Johansson sa...

Än så länge är det rätt lugnt, lite öm i skinkorna bara ;o) Blir nog värre imorrn, haha.

Kramis!

Johan sa...

TJa Lina
Hur lägger du upp din träning i gymmet.
Kör du så du byter övningar m.m varje månad eller kör du kanske vad du känner för just för dagen?
hare gott!

Lina Johansson sa...

Jag kör det jag känner för helt enkelt ;o) Försöker variera övningarna en del, men framförallt så strävar jag efter bra kontakt och att öka vikterna.
Mvh Lina