Annons

söndag, mars 16, 2008

Vilken morgon!!

När vi steg upp idag så var det alldeles dimmigt ute och helt stilla. Trodde det skulle vara riktigt kallt men det var det inte. Slängde i tvätten och sen gav jag mig ut på en långpromenad, 84 min, mp: 116, max: 134, -434 kcal. Tyvärr tog jag inte med mig någon kamera eftersom jag trodde att det skulle vara sådär dimmigt och smågrått hela vägen. Men efter bara en liten stund försvann all dimma och det blev strålande solsken. Årets skönaste promenad helt klart! Det var så vackert ute, jag bara gick och log åt alla söta små blommor som tittat fram nu, och de gröna små knopparna som växer sig allt större på träd och buskar. Våren är verkligen på väg till oss nu =o) Min dag kunde inte börjat bättre!


4 kommentarer:

Emma sa...

Åhh vad nice! Jag tog en kort prommis med imorse, endast 30min, men skönt vare! :D Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Lina Johansson sa...

Det finns ju inget härligare än morgonpromenader i fint väder!
Tack detsamma du!

Jossan sa...

Hej tjejen=) Vilken skillnad motför mina bilder, ha ha=)

Lina Johansson sa...

Ja verkligen! tihi =)