Annons

lördag, mars 15, 2008

Tillbaka

Hej mina vänner, nu är jag tillbaka igen =o) Satt inte vid någon dator på heeela dagen igår, känns hur konstigt som helst, tihi. Vi hade planeringsmöte med jobbet hela dagen, riktigt trevligt faktiskt! Dagen började dock mindre bra. Sov skitdåligt under natten för katten väckte mig flera gånger. Segade mig upp ur sängen till slut och tog mig en dusch, fick bråttom som vanligt, stress stress stress..... Sprang ut till bussen som redan hade åkt.... Neeej, det fick ju inte hända idag! Och min buss går bara varje halvtimme liksom... Hoppade på en annan buss i motsatt riktning för att komma till en annan hållplats och ta en annan Malmö-buss därifrån. När jag sen stod där och väntade på bussen vid hållplatsen slog det mig plötsligt att jag var ju inte alls sen, jag var ju för tidig. Jag hade stressat till fel buss. *#&/¤% skit!!! Nåja, den där andra bussen kom till slut typ en kvart försenad och som vanligt överfull, så jag kom ju fram i tid och allt löste sig. Resten av dagen blev som sagt bra =o)

Nu är det snart dags för en skön morgonpromenad. Har laddat med aminosyror och lite upp-piggande som vanligt. Ska bara få liv i älsklingen också så vi kommer iväg någon gång ;o)

Hoppas ni får en riktigt skön helg!

3 kommentarer:

Jossan sa...

Ha en trevlig lördag tjejen.
Kram jossan

Emma sa...

Låter som en bra start på dagen! Själv har jag haft sovmorgon och nyligen laddat in en stor god frulle! Trevlig helg Lina!

Lina Johansson sa...

Tack tjejer!
Ha en riktigt fin dag!
Kram Lina